سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرایلی: مربیان بازیکنان ملی را در طول سال زیر نظر می‌گیرند

کاپیتان تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان در نشست خبری پیش از بازی با امارات پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ فاطمه گرایلی، کاپیتان تیم ملی نوجوانان بانوان گفت: تمرینات سخت، مداوم و مستمری را برای حضور در مرحله مقدماتی رقابت‌های  قهرمانی آسیا زیر نظر کادر فنی تیم ملی پشت سر گذاشته‌ایم و برای رقابت برابر حریفان خود آماده‌ایم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید در ایران تیم‌ها به چه صورتی بازی می‌کنند و تیم ملی چکونه تشکیل می‌شود گفت: در فوتبال 12 تیم لیگ برتری به رقابت با یکدیگر می‌پردازند و بازیکنان بانوان ایرانی نیز برای اینکه در سطح بالایی از مسابقات قرار بگیرند، تمرینات سختی را پشت سر می گذارند و در نهایت در لیگ به رقابت می‌پردازند.

نزدیک به 12 سال است که فوتبال در قسمت بانوان در ایران برگزار می‌شود و با توجه به این قدمت، بدون شک فوتبال خوبی را از بانوان ایرانی شاهد خواهید بود.مربیان بازی‌های ما را در رقابت‌های لیگ آنالیز کرده و ما را به اردوی تیم ملی دعوت می‌کنند.


وی در پاسخ به اینکه آیا بانوان در ایران با مشکلی مواجه نیستند گفت: خوشبختانه در ایران برای بازی کردن بانوان در فوتبال هیچ مشکلی وجود ندارد و با حمایتی که فدراسیون فوتبال از تیم‌های پایه ایران و تیم‌های ملی می‌کند، شاهد روند رو رشد هستیم. امیدوارم که بتوانیم در این مسابقات عملکرد خوبی را به ثبت برسانیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ، تیم ، ملی ، دختران ، قهرمانی ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.