سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خنثی‌سازی عملیات داعش در تسلط بر پل استراتژیک دیاله

فرمانده الخالص در استان دیاله اعلام کرد با حمله ای گسترده، عملیات داعش جهت به کنترل گرفتن پل استراتژیک دیاله در استان صلاح الدین را خنثی کردیم.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، "عدی الخدران" فرماندار منطقه الخالص در استان دیاله در گفتگو با السومریه نیوز گفت: داعش در ساعات پایانی شب گذشته حمله گسترده ای به روستای الحاتمیه در مرز بلد در استان صلاح الدین انجام داد.

این حمله با هدف اشغال و به کنترل گرفتن پل استراتژیک السندیه واقع بر رودخانه دجله در روستای السندیه (از توابع بخش الخالص 15 کیلومتری شمال بعقوبه) انجام داد.

او اشاره کرد این پل استان دیاله را به صلاح الدین متصل می کند.

بخشدار الخالص در استان دیاله اعلام کرد در اثر حمله ای گسترده به داعش، عملیات داعش جهت به کنترل گرفتن پل استراتژیک و ارتباطی استان دیاله با استان صلاح الدین را خنثی کردیم.

الخدران افزود  گروهای بزرگی از ارتش و نیروهای مردمی حمله داعش را خنثی کردند و خسارتهای فراوانی به صفوف داعش وارد کردند. این درگیری که در ان جنگنده‌ها نیز مشارکت داشتند حدود 10 ساعت به طول انجامید.

 او اشاره کرد پل السندیه همچنان در کنترل نیروهای امنیتی است. این نیروها برای پاکسازی بقیه  مناطق تحت کنترل داعش، در این منطقه که همجوار با روستای الحاتمیه، است، مستقر شدند.



انتهای پیام./
برچسب ها: داعش ، دیاله ، پل ، عراق ، بین الملل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.