سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داورزنی:

ناراحتی‌ام از مسئولان به استعفایم انجامید/ با استعفایم موافقت نشد، ماندم

سرمربی تیم فوتسال منصوری علت استعفای خود را ناراحتی از مسئولان اعلام کرده و بیان داشت به فعالیت خود در این تیم ادامه می‌دهد.

رضا داورزنی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پس از باخت به تیم مقاومت البرز از ناراحتی بازیکنان و هواداران بسیار ناراحت بودم و به همین دلیل اولین راه حل را انتخاب کردم تا از سرمربیگری این تیم کناره‌گیری کنم زیرا در شرایط بدی به سر می‌بردم و مسئولان هیچ توجهی به تیم نمی‌کردند یا اینکه فرآیند رسیدگی آنها به مسائل باسرعت پیش نمی‌رفت.

سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری قرچک افزود: اما حالا مسئولان برای هفته آینده قول مساعدت داده‌اند تا شرایط را برای راهی کردن تیمی موفق به رقابت‌های فراهم آوردند در همین راستا در جلسه ای که با تقوی و منصوری داشتیم بحث خروجم از تیم منتفی شد تا هدایت بازیکنان را بر عهده داشته باشم.

از سوی دیگر جایگاه فعلی ما در جدول رده‌بندی بد نیست این در حالیست که از ابتدا نیز اعلام کردیم امسال هیچ ادعایی برای صدرنشینی نداریم و تیم‌های پرتلاش دیگری که وضعیت مالی بهتری نسبت به ما دارند به مراتب نتایج ضعیف‌تری نسبت به منصوری کسب کرده‌اند امیدوارم مسئولان قدر تلاش و همت بازیکنان را بدانند و زودتر چاره‌‌ای برای شرایط فعلی بیندیشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ناراحتی ، استعفا ، تیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.