سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون دبیرکل سازمان ملل متحد:

تعداد گردشگران بین المللی در سال 2030 به 1 میلیارد و 800 میلیون نفر می‌رسد

هونگ بو با اعلام اینکه تعداد گردشگران بین المللی در سال 2030 به 1 میلیارد و 800 میلیون نفر می رسد، عنوان کرد: مردم ایران و شخص رییس جمهور نقش مهمی در توسعه گردشگری ایفا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ وو هونگ بو معاون دبیر کل سازمان ملل متحد در سمپوزیوم بین‌المللی گردشگری سازمان ملل متحد با موضوع توسعه گردشگری پایدار اظهار داشت: توسعه پایدار گردشگری در جوامع بین المللی  از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی در ادامه افزود: با بحث و گفتگو مجموعه ای از اهداف توسعه پایدار  تهیه شده که می تواند به اهداف توسعه هزاره را به ارمغان آورد.

معاون دبیر کل سازمان ملل متحد یکی از اهداف جامعه بین المللی تا 2030  را تهیه سیاست هایی برای ایجاد گردشگری پایدار و اشتغال دانست و گفت: صنعت گردشگری بزرگترین بخش اقتصادی است که موجب رشد سریع اقتصادی در کشورها می شود.

 هونگ بو اعلام کرد: صنعت گردشگری 9 درصد تولید ناخالص داخلی جهان در کشورهای مختلف را به ارمغان آورده است و همچنین از هر 11 شغل 1 شغل مربوط به صنعت گردشگری است.

وی پیش بینی کرد: تا سال 2030 تعداد گردشگران بین المللی به 1 میلیارد و 800 میلیون نفر خواهد رسید و همچنین در 2 دهه اخیر گردشگری به خصوص در کشورهای در حال توسعه رشد کرده است.

معاون دبیر کل سازمان ملل متحد با تاکید بر اینکه زیر ساخت های گردشگری از اهمیت خاصی برخوردارند، بیان کرد: گردشگری توسعه پایدار، اشتغال و کاهش فقر را در هر جامعه ای بهبود می بخشد.

هونگ بو گفت: مردم ایران و شخص رییس جمهور نقش مهمی در توسعه گردشگری ایفا می کنند و همچنین گفتگوهایی که در روز آینده صورت می گیرد،راه حل هایی نسبت به چالش های موجود در این حوزه ارائه می دهد.
 
 انتهای پیام/
 

برچسب ها: گردشگری ، توسعه ، زیرساخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.