سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

6 میلیارد تومان هزینه سختی کار آتش‌نشانان/پرداخت سختی کار آتش نشانان از درآمدهای شهرداری تهران

عضو شورای شهر گفت:ماهیانه 6 میلیارد تومان هزینه سختی کار آتش نشانان می‌شود.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران معصومه آباد درجلسه علنی شورای شهر با اشاره به سختی کار آتش‌نشانان گفت: پیرو مصوبه‌ای که سه سال پیش در دوره سوم مطرح شدقرار بر این شد که مسئله حقوق ومزایای سختی کارآتش نشانان در شورای توسعه انسانی وزارت کار مطرح شود اما به دلیل مواجه شدن با مشکلاتی این اقدام هنوز صورت نگرفته است.

وی درادامه افزود: تا زمانی که تصمیم گیری در خصوص این موضوع   در وزارت کشورصورت نگرفته است شهرداری تحت عنوان سختی کار و بازنشستگی از طریق صندوق شهرداری هزینه‌های مربوط به سختی کار آتش‌نشانان را پرداخت کند.

آباد با اشاره به اینکه ماهانه 6 میلیارد تومان هزینه سختی کارو بازنشستگی آتش نشانان است بیان داشت: اگر این کار صورت گیرد در واقع احقاق حقی است برای این قشر صورت می‌گیرد.

درادامه اظهار داشت : پرداخت هزینه سختی کار نیاز به مصوبه دولت داردو این موضوع هنوزدر دولت تصویب نشده است تنها کاری که می‌توان دراین خصوص کرد این است که این هزینه ها از محل منابع در اختیار شهردار صورت گیرد.

دبیر عضو دیگر شورای شهر بیان داشت:ما نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم چرا که مگر شهردار چقدردرآمد دارد که بخواهد این هزینه‌ها را پرداخت کند.

درپایان یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به پرداخت فوق‌العاده سختی کار (مشاغل سخت وزیان آور) به آتش نشانان تصویب شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مشاغل ، سختی ، هزینه ، طرح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.