سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار گودرزی :

2 آدمکش فارس با تیر پلیس به هلاکت رسیدند

فرمانده انتظامی استان فارس از انجام یك عملیات ضربتی توسط مأموران و هلاكت دو شرور مسلح در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار "احمد علی گودرزی" در این زمینه گفت: در پی شرارت و ایجاد ناامنی توسط دو شرور مسلح در منطقه " كوار" و شهرستان "فیروزآباد"، موضوع شناسایی و دستگیری آنان به صورت ویژه در دستور كار مأموران قرار گرفت.
 
وی با بیان اینكه در سوابق این دو شرور، آدم ربایی، چهار قتل از جمله به شهادت رساندن یكی از سربازان نیروی انتظامی، سرقت های مسلحانه و ایجاد رعب و وحشت در بین اهالی منطقه دیده می شد، افزود: پس از انجام كارهای اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه آنان در یكی از مناطق شهرستان "فیروز آباد" شناسایی و مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.
 
رئیس پلیس فارس خاطر نشان كرد: مأموران در یك عملیات منسجم و ضربتی، هر دو شرور را به هلاكت رسانده و از مخفیگاه آنان سه قبضه اسلحه گرم و تجهیزاتی همچون دوربین كه جهت اقدامات ضد امنیتی خود استفاده می كردند، كشف كردند.
 
سردار " گودرزی" در پایان با تأكید بر اینكه این عملیات بدون هیچ گونه خسارتی به نیروهای خودی و با موفقیت پایان یافت، گفت: استان فارس محل ناامنی برای اشرار و سارقان مسلح خواهد بود و مأموران انتظامی فارس با افرادی كه بخواهند امنیت و آسایش شهروندان را به مخاطره بیندازند، به شدت برخورد خواهند كرد.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
کارگران
۱۵:۳۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۳
احسنت - خسته نباشید خداقوت