سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسیر ویژه اتوبوس‌های تندرو در تهران قدیم ایمن‌سازی می‌شود

معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری منطقه 12 از ایمن‌سازی مسیر ویژه اتوبوس‌های تندرو در این منطقه خبر داد.

سعید عزیزی نژاد معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ایمن‌سازی و بهسازی مسیر ویژه اتوبوس‌های تندرو در محدوده منطقه 12 در نیمه دوم سال 93 در دستور کار معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای سطح ایمنی، سلامت و رفاه حال شهروندان، سهولت تردد و ایمن‌سازی مسیر ویژه اتوبوس‌های تندرو در منطقه 12 در دست اجرا است.
 
عزیزی نژاد اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های اجرای فنی، عمران و ترافیک منطقه 12 به منظور ایمن‌سازی و بهسازی مسیر ویژه اتوبوس‌های تندرو در منطقه 12 به صورت مستمر در آماده‌باش کامل‌اند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: ایمن‌سازی و بهسازی مسیر ویژه اتوبوس‌های تندرو منطقه 12، آماده‌باش اکیپ‌های ترافیکی، تجهیز علائم و امکانات ترافیکی در مسیر ویژه اتوبوس‌های تندرو منطقه 12 از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
عزیزی خاطر نشان کرد: اجرای خط‌کشی محوری و عابر پیاده در مسیر ویژه اتوبوس‌های تندرو، اصلاح هندسی و مناسب‌سازی خیابان سرچشمه و بازار بزرگ تهران، به‌روزرسانی تجهیزات ترافیکی معابر، شریان‌ها، محورهای اصلی و تقاطع‌ها از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسیر ، اتوبوس ، ایمن ، تندرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.