سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"ترانه های قدیمی" در اصفهان اجرا می‌شود

در پی استقبال مخاطبان شهرهای مختلف ایران از موسیقی-نمایش «ترانه های قدیمی» به کارگردانی محمد رحمانیان، تور این موسیقی-نمایش پس از اجرای موفق در شهرهای شیراز،مشهد و تهران سرانجام به اصفهان رسید.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران؛ در پی استقبال مخاطبان شهرهای مختلف ایران از موسیقی-نمایش «ترانه های قدیمی» به کارگردانی محمد رحمانیان، تور این موسیقی-نمایش پس از اجرای موفق در شهرهای شیراز، مشهد و تهران سرانجام به اصفهان رسید. این موسیقی-نمایش روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته بعد یعنی 29 و 30 مهر 1393 در 2 نوبت 19 و 21:30 در تالار هنر اصفهان برای هموطنان ساکن اصفهان روی صحنه می‌رود. 

«ترانه های قدیمی» با بازی علی عمرانی، مهتاب نصیرپور، حبیب رضایی، افشین هاشمی، اشكان خطیبی، علی سرابی، سحر دولتشاهی، معصومه رحمانی و پرستو رحمانیان سال گذشته در تالار شمس(اکو) روی صحنه رفت و امسال  توری در سراسر ایران دارد. در این موسیقی-نمایش فردین خلعتبری به عنوان مشاور کارگردان همکاری دارد، سامان احتشامی پیانو مینوازد و علی زندوکیل منتخبی از ترانه های ماندگار موسیقی ایران را می‌خواند.

 علاقمندان برای تهیه بلیطهای اجرای اصفهان این نمایش می توانند به گالری پیانو آوای صبا واقع در مردآویج میدان برج، به گالری مسعود واقع در خاقانی جنب بانک صادرات، بازار موبایل اصفهان واقع در خیابان فردوسی و همچنین به گیشه تالار هنر واقع در میدان لاله پارک لاله، مراجعه کنند. گفتنیست که این نمایش روز جمعه 25 مهر ساعت 18 در مرکز همایش های برج میلاد تهران نیز یک سانس اجرا خواهد داشت.


انتهای پیام/ اس
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.