سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران :

چمران:تداوم جلسات شورا به دلیل خستگی افراد مناسب نیست/ دبیر: ارائه گزارش عملکرد شش ماهه دوم شورا در جلسه بعد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: هر چند در زمان بررسی بودجه از تجربه فعالیت در سه شیفت شورا برخورداربوده‌ایم اما تداوم جلسات به دلیل خستگی اعضا مناسب نیست.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،در ادامه جلسه علنی امروزشورا مهدی چمران رئیس شورای شهر در پاسخ به سوالات دنیامالی درخصوص زمان کم جلسات شورا برای بررسی طرح‌ها و لوایح گفت: آنچه سبب کاهش زمان برای بررسی طرح‌ها و لوایح می‌شودتاخیرهایی که توسط اعضا جهت حضور درجلسات صورت می‌پذیرند به طوری که کمترین تغییر در حدود 10 تا 15 دقیقه است و این موضوع نیست که در دوره‌های گذشته شورا نیز مطرح شده.

وی با اشاره به اینکه به ویژه در گزارشهای مرتبط با حسابرسی مناطق،سازمان‌ها وشرکت‌های شهرداری باید زمان لازم جهت بررسی تلفیق و تفریق بودجه صورت پذیردافزود:به اعضای شورا پیشنهادشد که جلسات شورا به جای ساعت 9 درساعت 8 برگزار شود که اما این موضوع به دلیل حضور اعضا در جلسات کمیسیون‌ها صبح وبعدازظهر مورد موافقت قرار نگرفت.

رئیس شورای شهر تصریح کرد: اگر اعضا به موقع درجلسات حضور یابند و تذکرات به سخنرانی تبدیل نشوداین موضوع حل خواهد شد.

ضمن اینکه در جلسات مرتبط با بودجه شورا ازتجربه‌ کاری سه شیفت صبح تا 8  شب برای بررسی برخوردار بوده است.

درادامه علیرضا دبیررئیس کمیسیون برنامه وبودجه شورای شهر با عنوان اینکه پیشنهاد مطرح شده از سویدنیا مالی وبه منظور کاهش موارد غیر ضرور در شورا خوب است افزود: اما بهتر است زمان دقیقی برای بیان سخنان فرعی و نیز برگزاری جلسات مناسبتی به اعضا اعلام شود.

وی در ادامه افزود: در خصوص مسائل مرتبط با بهشت زهرا وکمبود فضا برای دفن اموات تا چند سال آینده نیز با همکاری کمیسیون سلامت و برنامه وبودجه موارد در کمیسیون‌ها مطرح شد و همین امر سبب گردید تا زمان کمتری در صحن شورا جهت بررس این موضوع اختصاص یابد.

رئیس کمیسیون برنامه وبودجه شورا با عنوان اینکه روسای کمیسیون‌ها باید کمیته‌های مرتبط با جلسات 5 ساله برنامه خود را تشکیل دهند خاطر نشان کرد:گزارش عملکرد شش ماهه اول شورای شهر آماده شده و در جلسه بعد شورا ارائه خواهد شد.


انتهای پیام/
برچسب ها: جلسات ، شورا ، اموات ، دبیر ، بودجه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.