سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست تیم فوتبال بانوان استقلال ایران:

توپ مردان و زنان باشگاه استقلال یکسان است

معصومه غلامی بیان کرد: فوتبال بانوان استقلال ایران با توپی که مردان این باشگاه در لیگ برتر بازی می‌کنند میزبان حریفان می‌شود.

معصومه غلامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بانوان استقلالی با توپ‌هایی که مردان آبی‌پوش در رقابت‌های لیگ برتر بازی می‌کنند تمرین و مسابقه می‌دهند و تفاوتی در توپ فوتبال مردان و زنان این باشگاه وجود ندارد.
 
سرپرست تیم فوتبال استقلال ایران ادامه داد: اظهارات سرپرست تیم آینده سازان میهن اصفهان در خصوص توپ، چمن و تعداد توپ جمع‌کن‌های تیم استقلال در دیدار مقابل این تیم برایم غیر منطقی غیر منتظره بوده است.
 
 وی افزود: توپ‌هایمان‌ مشکلی نداشته است زمین چمن استقلال اگر چه مصنوعی‌ است اما شرایط مناسبی دارد و مشکلی هم از این بابت وجود نداشته است دو نفر نیز به عنوان توپ‌ جمع‌کن در پشت دروازه‌ها حضور داشتند و توپ‌هایی که در پشت دروازه‌ها به خارج می‌رفت را در اختیار بازیکنان تیم قرار می‌دادند.
 
غلامی ادامه داد: فاصله‌ زمین چمن استقلال با حصار‌های اطراف زمین فقط یک متر است در این شرایط نیازی به حضور توپ‌ جمع کن در کناره‌های زمین نیست از این رو اظهارات سرپرست تیم آینده سازان میهن اصفهان را غیر منطقی می‌دانم و معتقد هستم میزبانی از تیم  اصفهانی در بهترین شرایط انجام شده است.
 
وی ادامه داد: به عنوان سرپرست تیم استقلال به هیچ عنوان از همراه تیم آینده سازان میهن اصفهان درخواست حضور در کنار زمین و جمع کردن توپ را نداشتم این مسئله از سوی انتظامات مجموعه پردیس انجام شده است. مسئولان مجموعه انتظامات پردیس نیز بیان داشته، تصور نمی‌کردیم که این فرد از همیاران تیم اصفهان بوده است اگر از این موضوع مطلع بودیم این درخواست را از وی نمی‌کردیم.
 
سرپرست تیم فوتبال استقلال ایران ادامه داد: در دیدار مقابل آینده سازان عملکرد خوبی داشتیم توپ و میدان در دست ما بوده است اما متاسفانه با بد شانسی مواجه بودیم و توپ‌هایمان به گل نرفت و با یک گل بازی را واگذار کردیم.
 
غلامی افزود: باخت مقابل آینده سازان تاثیر منفی بر بازیکنان استقلال نداشته است و با انجام تمرین‌های آمادگی با قدرت آماده‌ی مصاف با تیم سیرجان هستیم و امیدواریم نتیجه‌ای مطلوب کسب کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، آینده سازان ، زنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.