سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیر عبداللهیان در دیدار باقائم مقام وزیر خارجه قبرس:

حامیان تروریسم با نمایش‌های نظامی و بمباران هوایی به دنبال حل مشکلات داخلی خود هستند

معاون عربی آفریقایی وزیر خارجه کشورمان گفت: مردم باید در این خصوص تصمیم بگیرند و حامیان تروریسم، اینک نیز با نمایش‌های نظامی و بمباران هوایی به دنبال حل مشکلات داخلی خود هستند نه مبارزه واقعی با تروریسم.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران،  "الکساندرس زنون" قائم مقام وزیر خارجه قبرس در تهران با "حسین امیر عبداللهیان" معاون عربی آفریقایی وزیر خارجه کشورمان دیدار و در خصوص روابط دو جانبه و تحولات منطقه گفتگو کرد.
 
معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه کشورمان در این ملاقات با اشاره به موضع ثابت و آشکار جمهوری اسلامی ایران از ابتدای بحران سوریه مبنی بر اینکه  راه حل بحران در این کشور ، نظامی نیست و نمی‌توان با استفاده از تروریسم، حکومت ها را سرنگون کرد، گفت: مردم باید در این خصوص تصمیم بگیرند و حامیان تروریسم، اینک نیز با نمایش‌های نظامی و بمباران هوایی به دنبال حل مشکلات داخلی خود هستند نه مبارزه واقعی با تروریسم.
 
امیرعبداللهیان مبارزه باتروریسم را یک موضوع قابل توجه و مهم جهانی بر شمرد و افزود: تکرار خطاها و اشتباهاتی که در گذشته انجام شد، کمکی به ثبات و امنیت منطقه نخواهد کرد و زمینه سوء استفاده تروریست ها و تقویت آنان را فراهم می‌آورد.
 
قائم مقام وزیر خارجه قبرس نیز با اشاره به نگرانی کشورش از افزایش افراط گرائی و تروریسم در منطقه بر لزوم مبارزه واقعی با این پدیده خطرناک، تاکید کرد.
 
 وی با  اشاره به نقش مثبت و تاثیرگذار جمهوری اسلامی ایران در منطقه ، تبادل  نظر و رایزنی با جمهوری اسلامی ایران در این زمینه را مفید و مهم برشمرد و ضرورت تداوم این گفتگوها را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تروریسم ، مبارزه ، سوریه ، داعش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.