سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر خارجه بحرین از اظهارات ضد ایرانی "سعود الفیصل" حمایت کرد

وزیر امور خارجه بحرین در مطلبی از اظهارات بی‎پایه و اساس همتای عربستان خود در مورد ایران حمایت کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛"خالد بن احمد بن محمد آل خلیفه" دوشنبه شب در صفحه شصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر مدعی شد: آنچه که "سعود الفیصل" از ایران و سیاست‎هایش در منطقه گفت، عین حقیقت است.(!)

او در ادامه گزافه گویی‎های خود با ادعای اینکه ایران کشوری است که سرزمین‎های دیگر را اشغال(!) کرده و باعث هراس ملت‎های دیگر است، افزود: ایران اگر در صدد این است که جزئی از حل مسئله باشد باید هراس افکنی ملت‎های منطقه را متوقف کرده و از کشورها و جزایری که اشغال(!) کرده عقب‎نشینی کند.

گفتنی است "حسین امیرعبداللهیان" معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان در  واکنش به اظهارات "سعود الفیصل" وزیر خارجه عربستان و اشغالگر خواندن جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: اظهارات آقای سعود الفیصل اگر دقیق نقل شده باشد با فضای حاکم بر مذاکرات دیپلماتیک دو کشور در تعارض است.

وی با ذکر این نکته که جمهوری اسلامی ایران بارزترین کشور منطقه در مبارزه با تروریسم است، عنوان کرد: تهران به دولت و مردم عراق، سوریه و منطقه در مبارزه با تروریسم در چارچوب حقوق بین‌الملل کمک می‌کند.

معاون وزیر خارجه کشورمان یادآور شد:‌ اگر ریاض به حضور نظامی خود در بحرین پایان می‌داد تحقق راه‌حل سیاسی در این کشور و توقف سرکوب مردم و گفت‌وگوی ملی به وقوع می‌پیوست.

وی به عربستان توصیه کرد که مراقب توطئه‌های دشمنان منطقه باشد و از فرصت نقش آفرینی مثبت در منطقه غافل نشود.

انتهای پیام//


برچسب ها: وزیر ، خارجه ، بحرین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.