سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار بيمه مركزي در باره تبليغات غير واقعي برخي كارگزاران بيمه

بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران به برخي از كارگزاران رسمي بيمه كه به تبليغات غيرقانوني و درج عناوين و علائم غيرمجاز در تابلو، سربرگ و مهر كارگزاري کرده اند، تذكر و هشدار داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از بيمه مركزي، برخي از كارگزاران رسمي بيمه اقدام به تبليغات غيرقانوني و درج عناوين و علائم غيرمجاز مانند"كارگزار رسمي بيمه مركزي" ،" استفاده از عنوان و آرم بيمه مركزي"،"صدور كليه بيمه نامه ها"،"بررسي و پرداخت خسارت"،" تنها كارگزاري رسمي بيمه مركزي در استان / شهرستان"،"نمايندگي کليه شركت هاي بيمه"... و مانند اينها در تابلو، سربرگ و مُهر كارگزاري کرده اند.

اينگونه موارد مغاير با مفاد آيين نامه دلالي رسمي بيمه ( شماره 6 ) و آيين نامه حمايت از حقوق بيمه گذاران، بيمه شدگان و صاحبان حقوق آنها ( شماره 71 ) محسوب مي شود و لازم است اين كارگزاران در اسرع وقت براي  به اصلاح عناوين غيرمجاز مندرج در تابلو، سربرگ، مُهر و ساير اقلام تبليغاتي اقدام و تبليغات بيمه اي خود را مطابق با مفاد قوانين و مقررات جاري ساماندهي کنند.

در غيراين صورت بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران مطابق وظايف و اختيارات قانوني خود ، در خصوص ادامه فعاليت كارگزاران بيمه مورد نظر تصميم گيري مي کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: بیمه ، بانک ، هشدار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.