سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجازه پیشرفت موتورها داده شد، اما مرسدس مخالف است

طبق خبری که در اوتواسپرت منتشر شد، برنامه پیشرفت و توسعه موتورها در سال آینده اکنون در دستان کمپانی مرسدس است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گروه استراتژی رقابت های فرمول یک جلسه داشتند. موضوع جلسه این بود که آیا باید پیشرفت و توسعه موتورها در طول فصل آزاد باشد یا خیر.
از ۲۱ عضو گروه استراتژی، ۱۸ عضو خواستار این بودند که باید پیشرفت و توسعه موتورها در طول فصل آزاد باشد. تنها تیم های مرسدس، ویلیامز و لوتوس مخالفت خود را از چنین تصمیمی اعلام کردند.

برای ایجاد تغییر در قوانین، موافقیت بسیاری از اعضای گروه لازم و ضروری بود. از همین رو، مخالفت مرسدس و تیم های استفاده کننده از موتورهای این کمپانی تأثیری در روند تصمیم گیری نخواهد گذاشت.

اما برای اجرایی شدن این تصمیم در سال آینده، باید تمامی اعضای گروه استراتژی موافقت خود را اعلام کنند. به همین دلیل، با مخالفت مرسدس این تصمیم گیری را نمی توان برای اجرایی شدن به دادگاه جهانی ورزش های موتوری برد.

کریستیان هورنر گفت: نظر مرسدس بعد از گرندپری سنگاپور تغییر کرده است. در آن مسابقه تمامی اعضای گروه موافق این بودند که باید قوانین در این رابطه عوض شود.
«به نظر می رسد حالا نظر این کمپانی عوض شده است.»
مارکو ماتیاچی هم در این رابطه گفت: نباید موتورهای فرمول یک فریز باشند. همه موافق بودند تا باری دیگر موتورها را بتوانیم در طول فصل بهتر کنیم. به همین دلیل باید ببینیم گروه استراتژی در این رابطه چه تصمیمی می گیرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.