سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه جشنواره فیلم مقاومت در دانشگاه امام صادق (ع) تا سه‌ ماه!

دانشگاه امام صادق (ع) تا سه ماه آینده میزبان فیلم‌های جشنواره مقاومت است.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در بخش استان‌های جشنواره و با همکاری مسئولان مرتبط، اکران فیلم‌های این رویداد بزرگ فرهنگی و هنری هر هفته در دانشگاه امام صادق (ع) که یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور است، انجام خواهد شد.
 
این برنامه، هر هفته چهارشنبه‌ها و پنج‌شنبه‌ها تا سه ماه با حضور دانشجویان این دانشگاه برگزار می‌شود.
 
قرار است علاوه بر نمایش تعدادی از فیلم‌های بلند، تمرکز نمایش فیلم‌ها در این دانشگاه روی مستندها و فیلم‌های کوتاه جشنواره باشد. همچنین طبیعتا در پایان جلسات نمایشی، دانشجویان علاقمند به نقد و بررسی این آثار که می‌تواند سازندگان‌شان را در آینده به سینمای داستانی و بلند رهنمون کند، می‌پردازند.
 
برگزاری نشست‌های بررسی فیلم‌های سینمای مقاومت در دانشگاه‌ها که به همت همکاران جشنواره فیلم مقاومت در سازمان‌های مرتبط انجام خواهد شد، می‌تواند زمینه‌های رشد فیلمسازان را فراهم کرده و در نگرش آن‌ها برای ساخت فیلم‌های بعدی، تاثیر زیادی بگذارد.
 
بر اساس این گزارش، جشنواره فیلم مقاومت در بخش‌ استان‌ها با استقبال گسترده صدها نقطه در کشور همراه بوده است. اکنون دانشگاه‌ها و مراکز حوزوی بسیاری در سطح کشور در حال اکران فیلم‌های جشنواره مقاومت هستند.


انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.