سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در اولین کارگاه توسعه خدمات بیمه‌ای مطرح شد

11 میلیون نفر در ایران بیمه تکمیل درمان دارند/ 118 بیمه‌ای راه‌اندازی شد

در کشور ما از حدود 80 میلیون جمعیت موجود تنها حدود 11 میلیون نفر جزو بیمه‌شدگان بیمه تکمیل درمان هستند که این نشان از عدم آشنایی مردم ونبود خلاقیت از سوی فعالان این حوزه است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران اولین کارگاه توسعه خدمات بیمه‌ای با حضور "کارگزاری رسمی بیمه تامین زندگی فردا" و "شرکت تدوین‌گران فراسوی صبا" برگزار شد.

در ابتدا این همایش خسرو حداد رضوی مدیر عامل کارگزاری رسمی بیمه تامین زندگی فردا در خصوص فعالیت‌ها و برنامه‌های این شرکت، ضمن تشکر از زحمات مدیران و فعالان این عرصه در گذشته گفت: صنعت بیمه حاصل تلاش گذشتگان است و ما وظیفه داریم تا سکان این صنعت را به سمت ارایه خدمات بهتر هدایت کنیم.

وی افزود: در همین راستا با توجه به اعتمادی که بیمه‌گذاران به شرکت ما، سعی شده تا با دعوت از نخبگان و فعالان این حوزه و با ارایه ایده‌های جدید، به نیازهای آن‌ها پاسخ مناسبی دهیم.

وی ادامه داد: در کشور ما از حدود 80 میلیون جمعیت موجود تنها حدود 11 میلیون نفر جزو بیمه‌شدگان بیمه تکمیل درمان هستند که این نشان از عدم آشنایی مردم با این حوزه است.

حداد رضوی تصرح کرد: متاسفانه مهمترین نقاط ضعف صنعت بیمه کشور ما عدم تخصص گرایی و نبود بیمه‌های  تخصصی است.

مدیر عامل کارگزاری رسمی بیمه تامین زندگی فردا با بیان خدمات ویژه خودروهای سواری، عمومی و بیمه تکمیل درمان انفرادی از جمله فعالیت‌های نوین در صنعت بیمه‌ای کشور است که ما با تلاش هرچه بیشتر، سعی در اجرای صحیح و کمک به متقاضیان داریم.

وی در خصوص خدمات ویژه خودروهای عمومی و سواری اظهار داشت: در کشور ما هر 19 دقیقه، یک نفر به علت تصادفات رانندگی جان خود را از دست می‌دهد که این موضوع نشان از اهمیت هرچه بیشتر این خدمات است.

این خدمات به گونه‌ای است که در صورت بروز حوادث رانندگی و یا خرابی خودرو استرس‌ها و نگرانی‌‌هایی حاصل می‌شود، که بیمه‌گذاران می‌توانند با خرید کارت عضویت، از خدماتی از جمله اعلام خسارت شبانه‌روزی، امداد خودرو در سراسر کشور، انتقال سرنشینان، امداد روانشناسی و بسیاری از خدمات مهم دیگر بهره مند شوند.

حداد رضوی در خصوص خدمت دیگر این شرکت (بیمه تکمیل درمان انفرادی) اذعان داشت: با توجه به این که هزینه‌های درمانی، خصوصا در بستری‌های بیمارستانی بسیار بالاست و از جهتی یا توجه یه اهمیت سلامتی افراد، نیاز به استفاده از این خدمت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

این شرکت تحت نظارت بیمه مرکزی و با همکاری شرکت‌های بیمه مناطق آزاد تجاری کشور در جهت حل مشکلات بیمه‌های درمان انفرادی اقدام نموده است و خدمات پرداخت خسارت در تمامی مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت کمک رسان ایران (sos) انجام می‌پذیرد.

در ادامه این همایش محمد حسین دهدشتی مدیر پروژه نرم افزارهای مالی و بیمه‌ای شرکت تدوین‌گران فراسوی صبا با بیان اینکه 40 هزار نماینده و کارگزار بیمه در سطح کشور داریم گفت: این موضوع نشان دهنده‌ی وجود 40هزار فکر و اندیشه در این صنعت است.

وی با اشاره به راه اندازی سایت 118 بیمه،  افزود: این سایت خدماتی از جمله حقوقی، مالی، مالیاتی و ارزیابی ریسک به نمایندگان ارایه می‌دهد و ما با توجه به نیاز‌ها، سایت مذکور را توسعه خواهیم داد.

دهدشتی همچنین با بیان اینکه در این شرکت 5 نرم افزار تهیه شده، گفت: این نرم افزار‌ها شامل پنل اس ام اس، طراحی سایت، اپلیکیشن موبایل، جمع‌آوری اطلاعات مشتریان و ارزیابی ریسک و طبقه بندی اطلاعات و دریافت گزارشات مالی و مدیریت است.

لازم به ذکر است؛ در این همایش سالار معینی کرمانشاهی مدیر دپارتمان مطالعات و تحقیقات بازار و مشاور منابع انسانی شرکت کارگزاری رسمی بیمه تامین زندگی فردا با بیان مباحثی در خصوص علم بازاریابی و کسب و کار، خصوصاً بازاریابی و جذب مشتری در صنعت بیمه پرداخت.

در پایان این کارگاه، پنل پرسش و پاسخ با حضور محسن شیخ پور، خسرو حداد رضوی، محمد حسین دهدشتی و سالار معینی کرمانشاهی برگزار شد که نمایندگان شرکت های بیمه و حاضرین در همایش به طرح سوالاتی، به طور اختصاصی از اعضا پنل پرداختند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۵۹ ۰۹ تير ۱۳۹۴
فقط حرفید