سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افجه‌ای در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

کرار با رفع مشکلاتش راهی عراق شد/ عدم حضور مترجم عربی کرار باعث شایعه‌سازی می‌شود

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: مشکلات کرار مربوط به مالیات و خروجش از ایران حل شد و به او مرخصی چند روزه دادیم تا به عراق برود.

افجه‌ای در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: پس از بررسی‌های انجام شده نسبت به وضعیت جاسم کرار مشکلات او برطرف شد و او امروز عصر ایران را به مقصد عراق به منظور دیدن خانواده‌اش ترک خواهد کرد.

وی در ادامه بیان کرد: هیچ مشکل خاصی متوجه کرار و باشگاه استقلال نیست و تمام حواشی‌های ایجاد شده و مصاحبه‌های تند او ناشی از آن است که وی زبان فارسی را به خوبی نمی‌داند و در بیان منظورش دچار مشکل می‌شود. این امر باعث شده تا برخی از رسانه‌ها مصاحبه‌های کرار را با سلیقه شخصی خود ترجمه کرده و انتشار دهند در کل باید بگویم تمام مسائل و مشکلات کرار با باشگاه استقلال حل شده است.

وی درباره وضعیت حنیف عمران‌زاده نیز عنوان کرد: مصدومیت و آسیب دیدگی‌های وی در حال بهبود است و تمرینات لازم را برای تسریع روند بهبودی‌اش انجام می‌دهد و به زودی به طور تمام وقت در تمرینات آبی پوشان حاضر خواهد شد. حنیف عمران‌زاده قرار بود که دیشب به جمع آبی‌پوشان در اردوی ارمنستان بپیوندد که در فرودگاه امام با مشکل بدهی مالیاتی به باشگاه پرسپولیس روبرو شد! و این مسأله برای وی جای تعجب داشت چرا که عمران‌زاده اصلا در باشگاه پرسپولیس فعالیتی نداشته است.

سخنگوی باشگاه استقلال بیان کرد: روز سه شنبه برای پیگیری وضعیت حنیف عمران‌زاده وارد مذاکره خواهیم شد و نتایج نهایی این بازیکن را در آینده اعلام می‌کنیم.

وی در پایان درباره اردوی ارمنستان تیم استقلال خاطرنشان کرد: تیم استقلال با توجه به اردوی چند روزه‌اش در ارمنستان فردا عازم تهران خواهد شد و امشب در دیداری دوستانه به مصاف شیراک ارمنستان خواهد رفت.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: کرار ، مترجم ، عمران زاده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
هاشمی
۰۳:۳۲ ۲۱ مهر ۱۳۹۳
فوق العاده بود ایشاله استقلال قهرمان بشه
عاشوری
۰۲:۱۵ ۲۱ مهر ۱۳۹۳
ممنونم از اینکه خبر های استقلال رو منتشر میکنید ایشاله تیم قهرمان میشه
علی
۱۷:۲۹ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
جالب بود فقط استقلال
علی
۱۷:۲۴ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
ممنونم اطلاعات خوبی بود
امیر حسین
۱۶:۴۴ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
واقعا از سایت خوبتون ممنون. انقدر راجب کرار خبر های گوناگون بود که آدم گیج میشد