سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران عنوان کرد

افتتاح ۵ ایستگاه آتش‌نشانی در شهر تهران/ تا پایان سال جاری تعداد ایستگاه ها به 120 می رسد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت:باید یاد بگیریم تا قبل از حریق پیشگیری کنیم که این امر نیز مستلزم فرهنگ سازی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سعید شریف‌زاده رییس سازمان اتش نشانی  در مراسم افتتاح همزمان 5 ایستگاه آتش‌‌نشانی در شهر تهران  در جمع خبرنگاران عنوان کرد:‌ امروز تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی به 112 ایستگاه رسید و  با برنامه ریزی های پیش رو تاپا یان سال به 120 ایستگاه افزایش خواهد یافت.

ویبا بیان اینکه مأموریت‌های سازمان فقط در اطفای حریق و آتش نیست بلکه یک نوع دفاع شهری است افزود: نخستین خلأ سازمان آتش‌نشانی شهر تهران فرهنگ‌سازی و آموزش به شهروندان است که در این راستا اقداماتی صورت گرفته و برای افزایش آگاهی بخشیدن، به اصحاب رسانه نیاز داریم.

شریف‌زاده افزود: پیشگیری از حریق و حادثه در اولویت کاری آتش‌نشانی قرار  دارد و در این راستا مأموران آتش‌نشانی اخطارهای لازم را قبل از حادثه به مالکین محل های گود برداری می‌دهند.

وی همچنین  گفت: هزینه ساخت هر ایستگاه اتش نشانی حدود 4 میلیارد تومان است که 32 اتش نشان در هر ایستگاه در سه شیفت فعالیت می‌کنند که علاوه بر این ها هزینه های جاری نیز داریم ولی از مردم برای ارایه خدمات مبالغی دریافت نمی کنیم.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران به هزینه‌های  سازمان آتش‌‌نشانی اشاره کرد و گفت:‌  در حادثه واژگونی تانکر بنزین در جاده قدیم کرج، 80 میلیون تومان برای آن حادثه و رفع مشکل، توسط سازمان آتش‌نشانی هزینه شد.

لازم به ذکر است این 5 ایستگاه در محله های جیحون لقمان هاشم اباد ورداورد و زنجان به صورت مانیتورینگ افتتاح شد.
انتهای پیام/
برچسب ها: آتش نشانی ، تهران ، افتتاح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.