سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

انصراف تیم استقلال زرین قشم از حضور درفصل جدید لیگ برتر بسکتبال

تیم استقلال زرین قشم از حضور در فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاههای کشور انصراف داد.

مدیرعامل باشگاه استقلال زرین قشم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس  گفت: مشکلات مالی، نبود زیرساخت های مناسب از جمله سالن استاندارد و عدم حمایت مسئولان استانی از مهمترین دلایل انصراف این تیم از حضور در فصل جدید لیگ برتر است.

عبدالصمد صغیری افزود: با وجود رایزنی های فراوان هیچ مسئول و اسپانسری از منطقه آزاد قشم  و یا سطح استان حاضر به کمک و رفع مشکلات مالی این باشگاه نشد و دیگر چاره ای جز انصراف از شرکت در این رقابتها وجود نداشت.

تیم بسکتبال استقلال زرین قشم سابقه دو فصل حضور در لیگ برتر را در کارنامه دارد که فصل گذشته نیز با وجود مشکلات مالی فراوان در جایگاه نهم قرار گرفت و در لیگ برتر ماندنی شد.

این تیم برای رسیدن و صعود به لیگ برتر، یک سال در رقابتهای زیرگروه، ۲ سال در لیگ دسته دو و یک سال نیز در لیگ دسته اول کشور حضور داشت.

البته استان هرمزگان به غیر از تیم استقلال زرین قشم دو فصل پیش یک نماینده دیگر به نام البدر بندرکنگ هم در لیگ برتر بسکتبال داشت که این تیم هم فصل گذشته به دلایل مشابه از حضور در این مسابقات انصراف داد.

فصل جدید رقابتهای لیگ برتر بسکتبال باشگاههای کشور با شرکت ۹ تیم امروز قرعه کشی شد و قرار است این پیکارها از پنجم آبان آغاز شود.

انتهاي پيام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.