سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقی پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اعضا شورا در کمیسیون‌های خود ابقا شدند/جا به جایی در کمیسیون‌ها مشروط به توافق اعضا

در یک صدمین جلسه غیر علنی شورای شهر اعضا شورا با رای اکثریت آرا در کمیسیون‌های خود ابقا شدند.

رضا تقی پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این که امروز قرار بود اعضا کمیسیون ها برای دومین سال شورای چهارم مشخص شوند گفت: اعضای شورا طرح دو فوریتی را مبنی بر اقبا تمامی اعضا در کمیسیون‌های فعلی خود ارائه داده بودند که این طرح در جلسه امروز به تصویب اکثریت اعضا رسید.

وی با بیان این که برخی از اعضا بر این اعتقاد بودند که ادبیات به کار برده شده در خصوص اقبا اعضا در کمیسیون‌های فعلی ادبیات صحیح نیست افزود: بر اساس تبصره ماده 2قانون‌ شوراها اعضا کمیسیون‌ها با توجه به شرایط شورا پیشنهاد رئیس و درنهایت رای اعضا تعیین می‌شوند که در جلسه امروز نیز رئیس شورا حفظ  ترکیب فعلی کمیسیون‌ها را پیشنهاد دادند.

سخنگوی شورای شهر با بیان این که پس از قرائت اسامی اعضا در شش کمیسیون اکثریت به حفظ ترکیب فعلی رای دادند اظهار داشت: البته برخی از اعضا اصرار داشتند که باید کمیسیون آن‌ها تغییر نماید.

 تقی پور با عنوان این که رئیس جلسه این گونه جمع بندی کرده است که در صورت توافق اعضا جهت جا به جایی با یکدیگر در کمیسیون‌ها در نهایت توافقات مجددا در جلسات بعد شورا بررسی و رای گیری جهت حیثیت افراد در این کمیسیون‌ها انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در واقع پرونده انتخاب اعضا کمیسیون‌ها امروز بسته شد مگر آن که در صورت توافق میان اعضا کمیسیون‌ها جا به جایی با نظر سایر اعضا به تصویب برسد.

سخنگوی شورای شهر خاطر نشان کرد: رای گیری برای انتخاب رئیس و نایب رئیس کمیسون‌ها در جلسه بعد شورا انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اعضا ، شورا ، علنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.