سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش همیاران پلیس درتقویت حقوق شهروندی و مسئولیت پذیری دانش آموزان

وزیر آموزش و پرورش از نقش همیاران پلیس در تقویت حقوق شهروندی و مسئولیت پذیری دانش آموزان در محیط آموزشی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران علی اصغر فانی وزیر آموز و پرورش در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک که امروز در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شده بود گفت: آموزش و پرورش به عنوان نهادی که مسئولیت تربیت نسل آینده را بر عهده دارد باید با مشارکت همه دستگاه‌ها، سازمان‌های دولتی و نهادی غیر دولتی به تربیت نسل حاضر بپردازد و من وظیفه خود می‌دانم که از نیروی انتظامی و پلیس راهور بابت این مشارکت خوب تشکر کنم.

وی در ادامه افزود: دانش آموزان در محیط آموزشی چه در دوره دوره ابتدایی و چه در دوره متوسطه باید مسئولیت پذیری را بیاموزند و در زندگی روزمره خود از آن بهره ببرند.

فانی ادامه داد:‌این فعالیت می‌تواند در افزایش مسئولیت پذیری دانش آموزان مؤثر باشد. همچنین این فعالیت می‌تواند در احترام به قانون، نظم پذیری به دانش آموزان، احترام به حقوق دیگران، و در یک جمله ضابطه گرایی در دانش آموزان مؤثر باشد.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد:‌به طور یقین دانش آموزان در این فعالیت می‌آموزند که به بزرگ‌های خود احترام بگذارند واین فعالیت می‌تواند  در تربیت اجتماعی دانش آموزان تأثیرگذار باشد زیرا ما در جامعه زندگی می‌کنیم بنابراین باید یاد بگیریم که با دیگران تعامل سازنده داشته باشیم و همیاران پلیس از همان دوران دانش آموزی با انجام این فعالیت می آموزند که به دیگران احترام بگذارند.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور در خصوص حقوق شهروندی تذکراتی فرمودند که این فعالیت می‌تواند در تقویت حقوق شهروندی و احترام به دیگران کمک و یاری رسان باشد.

فانی در پایان خاطرنشان کرد:‌ امیدوارم که تعاملات بین آموزش و پروش و پلیس راهور بتواند گام های مؤثری در تحقق اهداف تعلیم و تربیت در نظام اسلامی باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: همیاران ، پلیس ، حقوق ، شهروندی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
احسان
۱۸:۵۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۳
با سلام
وزير محترم فوق العاده شغل معلم ها ابتدايي چه شد ؟