سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور جمعی از فرماندهان صورت گرفت

واگذاری ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی به کارکنان ارتش

۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی که به همت بنیاد تعاون ارتش ساخته شده، صبح امروز به کارکنان ارتش تحویل شد.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، مراسم واگذاری 2 هزار و 300 واحد مسکونی به کارکنان ارتش در غرب تهران صبح امروز برگزار شد.

این 2 هزار و 300 واحد مسکونی توسط بنیاد تعاون ارتش در منطقه چیتگر ساخته و تحویل شده است.

امیر دریادار عباس محتاج رئیس بنیاد تعاون ارتش در این مراسم طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: تامین مسکن کارکنان ارتش از وظایف اصلی بتاجا است و برنامه امسال بنیاد تعاون این است که 10 هزار واحد مسکونی را به شکل حمایتی از طریق وام حکمت و ظرفیت‌های موجود در کشور به کارکنان ارتش معرفی کند و این کار در سال‌های بعد نیز ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: بخش دیگری از وظایف بنیاد تعاون ارتش ساخت مسکن برای کارکنان است که در سال 91 موفق به تحویل 700 واحد شدیم و درسال 92 نیز هزار و 200 واحد را تحویل دادیم.

وی تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و برنامه‌ریزی خوب امسال 2 هزارو 300 واحد تحویل می‌شود و شایان ذکر است که از این مجموعه چیتگر 10 درصد مسکونی و مابقی فضای باز و خدماتی است.

رئیس بنیاد تعاون ارتش گفت: ارتش در این منطقه 600 هکتار زمین دارد که فقط 130 هکتار آن در اختیار بتاجا بود و مابقی در خدمت خدمات شهری از جمله معابر و بخشی هم مختص مجموعه تفریحی است که در شمال اتوبان همت ساخته می‌شود.

محتاج در پایان خاطرنشان کرد: در ساخت و سازهای ما رعایت همه مقررات شهرسازی صورت گرفته و امیدواریم قضاوت نادرستی از ساخت و سازهای نیروهای مسلح نگیرد.

در این مراسم، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش، سیدمهدی هاشمی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی و‌ امیر کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.