سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وفایی: مرحله دوم لیگ دوچرخه‌سواری از یک پویایی خوب برخوردار بود/ بازی‌های آسیایی در پیشرفت رکاب‌زنان تاثیر مثبت داشت

رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری کشورمان در خصوص برگزاری مرحله دوم لیگ برتر گفت: پس از بازگشت رکاب‌زنانمان از اینچئون توانستیم یک لیگ پویا را برگزار کنیم.

محمود وفایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: مرحله دوم لیگ با حضور 9 تیمی که در مرحله اول حضور داشتند پیگیری شد و تمامی نفراتی که در بازی‌های آسیایی حضور داشتند در تیم‌های باشگاهی خود رکاب زدند و ما شاهد یک رقابت خوب میان رکاب‌زنان بودیم.

وی در ادامه افزود: در پایان فصل دوچرخه سواری هستیم و تیم‌های با آمادگی کامل برای این مرحله حاضر شدند و از نکات خوب این مرحله شکستن رکورد 200 متر سرعت توسط محمد دانشور بود که آن را به زیر 10ثانیه رساند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما این است که مرحله سوم و پایانی را نزدیک به مسابقات قهرمانی آسیا در بهمن ماه برگزار کنیم تا ورزشکارانی که به تیم ملی دعوت می‌شوند شرایط و آمادگی حضور در آن مسابقات را داشته باشند.

وفایی در خصوص اردوی چک و تاثیر آن در پیشرفت رکاب‌زنان بیان کرد: اردوی چک در روند رشد نفرات سرعتی ما تاثیر مثبتی داشت مخصوصا در بخش نیم استقامت و استقامت ملی پوشان یک سر گردن از دیگر بچه‌ها بالاتر بودند، البته نفراتی مانند امیر زرگری و موسی مصطفوی نیز جزء رکاب‌زنانی بودند که در این دوره بسیار خوب پا زدند و ما از عملکردشان راضی بودیم.

انتهای‌پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.