سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرته ساکر هم‌تیمی خود را نصیحت کرد

مرته ساکر، مدافع تیم فوتبال آرسنال به هکتور بلرین هم‌تیمی جوان خود نصیحت کرد از ارتباط و همکاری با اعضای قدیمی تیم غافل نشود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، مرته ساکر به هکتور بلرین هم‌تیمی جوان خود توصیه کرد برای موفقیت در آرسنال ارتباط خوبی با بازیکنان قدیمی برقرار کند و به جای جبهه گرفتن مقابل آنان از تجربیات اعضای پیشکسوت بهره ببرد. تیم آرسنال قرار است امروز- شنبه- در چهارچوب بازی‌های لیگ برتر به مصاف هال سیتی برود و با توجه به محرومیت کالوم چامبرز فرصت استثنایی برای حضور بلرین در خط دفاع توپچی‌های لندن به وجود آمده است. بلرین 19 ساله ماه قبل در دیدار لیگ قهرمانان مقابل بورسیا دورتموند هم از سوی ونگر به میدان فرستاده شده بود و مرته ساکر امیدوار است وی بتواند با نشان دادن توانایی‌هایش فرصت بازی‌های بیشتری همراه با آرسنال را بیابد.

ملی‌پوش سابق تیم فوتبال آلمان گفت: امیدوارم بلرین به خوبی از موفقیت پیش آمده استفاده کند. من همیشه از صحبت کردن با بازیکنان جوان استقبال کرده‌ام. حالا 30 سال سن دارم با تجربه بازی‌های ملی متعدد پس خوشحال خواهم شد اگر بتوانم به بازیکنان جوان کمک کنم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.