سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"کوثری" نماینده مجلس شورای اسلامی:

رادیو و تلویزیون در آشنا کردن مردم با قوانین ورزش سهم بزرگی دارد

"اسماعیل کوثری"، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از پوشش بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی در شبکه سه سیما تقدیر کرد.

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درگفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران از پوشش بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی در شبکه سه سیما تقدیر و عنوان کرد: وقتی ورزشکاران از پوشش رسانه ای مسابقات خود مطلع می شدند، انگیزه و انرژی شان برای رقابت با حریف مضاعف می‌شد.

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نظر خود را درباره پوشش بازی های آسیایی اینچئون در شبکه سه سیما این طور ارائه کرد: به نظر من پوشش کامل مسابقات این دوره از بازی های آسیایی در شبکه سه سیما و سایر شبکه های رادیویی و تلویزیونی اقدام بزرگ و پسندیده ای بود. صداوسیما به رشته های مختلفی ورزشی ورود کرد و باعث شد بسیاری از جوانان با قوانین و حتی رشته های مختلف ورزشی که شاید پیش از این کمتر شناخته شه بودند، آشنا شوند. 

وی افزود: این اقدام کار بزرگی بود که به ایجاد روحیه در ورزشکاران هم کمک کرد. وقتی آنها از پوشش رسانه ای مسابقاتشان مطلع می شدند انگیزه و انرژی شان مضاعف می شد. باید از تلاش‌های دست اندرکاران رادیو و تلویزیون که در به تصویر کشیدن قهرمانی ها و موفقیت های کاروان ورزشی ایران سهم داشتند، تقدیر و تشکر کنم. 

کوثری با اشاره به این که تصمیم گیری وزارت ورزش و جوانان برای در نظر گرفتن سهمیه ای برابر در اعزام ورزشکاران رشته های مختلف به این رقابت ها کار درستی بود، بیان داشت: در این دوره از بازی های اسیایی تعداد 80 ورزشکار و به تبع آن همراه و مربی از نفرات اعزامی به مسابقات کم شد. همین مساله به بهبود کیفیت رقابت ها و نتیجه ها هم کمک کرد. ضمن این که عملکرد رسانه به ویژه شبکه سه سیما در پوشش این بازی ها باعث شد مردم با قوانین بسیاری از رشته های ورزشی آشنا شوند.

برای مثال خود من کمتر با قواعد بازی کبدی آشنا بودم. اما وقتی این مسابقات را دنبال کردم در جریان مسائل فنی و تکنیکی این رشته هم قرار گرفتم. ورزش سهم به سزایی در شادابی عامه مردم می تواند داشته باشد و باید به آن توجه زیادی در رسانه صورت گیرد. چراکه هم فعالیتی سالم و هم جذاب و انرژی بخش است. 

لازم به ذکر است ویژه برنامه تلویزیونی "آسیا سه" با اجرای پیمان یوسفی، محمدحسین میثاقی و بهزاد کاویانی و تهیه کنندگی خود وی بیش از سه هفته به پوشش رقابت های بازی های اسیایی اختصاص یافت.


انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.