سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چندین سرباز اسرائیلی در اسارت حماس هستند

برخی منابع آگاه در حماس از وجود گروگانهای اسرائیلی نزد این گروه خبر دادند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، برخی منابع آگاه در جنبش حماس در گفتگو با روزنامه محلی "القدس" از وجود گروگانهایی از ارتش اسرائیل که در خلال جنگ اخیر علیه غزه اسیر شده‌اند خبر دادند.

این روزنامه به نقل از این منابع اعلام کرده است که گفته‌اند: جنبش حماس دارای برگهای برنده‌ای هستند که از آنها بر سر میز مذاکرات مبادله اسرا که انتظار می‌رود بزودی و به شکل جداگانه از مذاکرات توافق آتش بس برگزار گردد؛ استفاده خواهد کرد.

این منابع همچنین اعلام کرده‌اند که حماس هیچ اطلاعاتی را بصورت مجانی درباره زنده بودن سربازان این رژیم که گردانهای قسام موفق به ربودن آنها شده اند نخواهد داد و تأکید کردند که اسرائیل بزودی با اطلاعاتی مواجه خواهد شد که آنها را شگفت زده خواهد کرد.

این منابع همچنین از دادن جزئیات درباره سربازان به گروگان گرفته شده نزد حماس و نیز اجساد برخی از سربازان اسرائیلی خودداری کردند اما تأکید نمودند که گروگان‌های اسرائیلی نزد حماس زنده هستند و حماس کاملا با مذاکره درباره این مسأله در خلال مذاکرات آتش بس مخالفت می کند و اعلام می نماید که این مسأله‌ای کاملا جداست که نیازمند توافقی دیگر است.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.