سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویژه برنامه های عید غدیر در شبکه تهران

همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر خم عید ولایت و امامت حضرت امام علی (ع) شبکه تهران با ویژه برنامه‌های شاد و جذاب به استقبال این عید می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر خم عید ولایت و امامت حضرت امام علی (ع) شبکه تهران با ویژه برنامه های شاد و جذاب به استقبال این عید می رود. 
 
"بوستان ولایت " عنوان ویژه برنامه زنده از گروه فرهنگ و معارف شبکه تهران است است که در روز عید غدیر خم ساعت 10:30 دقیقه پخش می شود. این ویژه برنامه با اجرای سید علیرضا قوامی و کارشناسی مذهبی حجت الاسلام علی ثمری با موضوع واقعه غدیر خم بر روی آنتن می‌رود. کلام رهبری ، گزارش مردمی ، دعوت از هنرمندان ،  ارتباط مستقیم با نجف اشرف حرم مطهر حضرت علی (ع)و میان برنامه های کوتاه ... آیتم های این ویژه برنامه است که به مدت 70 دقیقه  برای مخاطبان پخش می‌شود. 

" سلاله های نور" دومین برنامه  این گروه  است که مراسم جشن عید غدیر خم را در مسجد جامع ازگل  پوشش تصویری می‌دهد. 

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین فاطمی نیا با موضوع واقعه غدیر خم برای حاضرین در جشن  سخنرانی می کند و حاج سید محمد موسوی سجاسی  به مداحی و مولودی خوانی می‌پردازد. 

این برنامه روز دوشنبه 21 مهرماه مقارن با 18 ذی الحجه ساعت 17 به مدت 45 دقیقه روی آنتن شبکه تهران می رود.  این مراسم جشن به همت هیات رزمندگان اسلام  شهر تهران برگزار شده است.  
 


انتهای پیام/ اس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.