سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

جشن‌های عید غدیر در بقاع متبرکه استان کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: به مناسبت عید غدیرخم جشن‌های ولایت علوی، اکمال دین نبوی در ۲۶ بقعه شاخص استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر حسینی اراکی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت دهه ولایت جشن‌هایی در سراسر استان کرمانشاه برگزار می‌شود که این جشن‌ها در بقاع متبرکه استان کرمانشاه در حال برگزاری است.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری جشن‌های ولایت علوی، اکمال دین نبوی در روز عید غدیرخم بیان کرد: 21 مهر ماه و همزمان با روز عید غدیرخم در 26 بقعه شاخص استان کرمانشاه جشن‌های این روز برگزار می‌شود.
 
حجت‌الاسلام حسینی اراکی از برگزاری جشن‌های عید غدیر در امامزاده مهدی(ع) شهرستان هرسین و یک مراسم جشن نیز با حضور روحانیون کرمانشاه در دفتر امام جمعه کرمانشاه خبرداد و افزود: برپایی محافل انس با قرآن کریم با شعار ولایت و قرآن و برگزاری دومین همایش سراسری بانوان ولایی با هدف تبیین جایگاه زن در امر ولایتمداری از دیگر برنامه‌های عید غدیر است.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه در روز عید غدیر ویژه برنامه عقد اخوت و برادری در استان برگزار می‌شود بیان کرد: قرائت میثاق‌نامه و راه‌اندازی ایستگاه همه واقف باشیم در بقاع متبرکه در روز عید انجام می‌‌شود.
 
حجت‌الاسلام حسینی اراکی با اشاره به برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان کرمانشاه گفت: این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم برگزار می‌شود.
 
وی افزود: مسابقات سراسری قرآن کریم در دو مرحله شهرستانی و استانی برگزار می‌شود و تاکنون 66هزار نفر برای آن ثبت نام کرده‌اند که در دو بخش آقایان و بانوان و در دو رده سنی کمتر از 16 سال و بالای 16 سال برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ز
منبع:تسنيم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.