سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ کریمی عنوان کرد

مردم به بلوغ فرهنگی رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی رسیده‌اند/ موتورسواران یکی از دغدغه‌های پلیس

جانشین فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: آمار کل کشور نشان می‌دهد که مردم به این فرهنگ و بلوغ رسیده‌اند تا سلامت و تندرستی خود را در رعایت مقررات و جاری کردن قوانین بدانند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ غلامعلی کریمی جانشین فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در مراسم تجلیل از نمونه‌های ترافیکی گفت: امروز مراسم تجلیل از کسانی است که اگر نبودند شاید راهنمایی و رانندگی بر مبنایی مقرراتی که وضع کرده است را نمی شد توصیف کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه توصیف راهنمایی و رانندگی با رعایت مقررات از سوی همه آحاد جامعه ممکن است، افزود: راهنمایی و رانندگی در خدمت و خدمتگزار مردم است لذا این مردم هستند که با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی می‌توانند خدمتگزاران خود را یاری کنند تا آنان به تلاش خود ادامه دهند.

کریمی همچنین اظهار داشت: آمار کل کشور نشان می‌دهد که مردم به این فرهنگ و بلوغ رسیده‌اند تا سلامت و تندرستی خود را در رعایت مقررات و جاری کردن قوانین بدانند.

وی یادآور شد: در کشور در مجموعه راهنمایی و رانندگی خیزش بسیار خوبی داشته‌ایم و توانستیم تصادفات و کشته‌ها را کاهش دهیم و تثبیت کنیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با تأکید بر اینکه اگر تعداد کشته‌ها در تهران کاهش یابد کمکی به پلیس پیشگیری شده است، عنوان کرد: از آنجا که رسیدگی به پرونده‌های تصادفات بر عهده پلیس پیشگیری است لذا کاهش کشته‌ها و تصادفات به پلیس پیشگیری در این زمینه کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سال به سال رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توسط مردم بیشتر شده است، بیان داشت: این امر نشانۀ نهادینه شدن و تبدیل به فرهنگ شدن آن در جامعه است.

کریمی در ادامه افزود: امروزه در تهران نگران سلامتی مردم در بحث راهنمایی و رانندگی هستیم و توجه کردن به بحث راهنمایی و رانندگی آن را به عنوان فرهنگ در جامعه نهادینه کرده است واین نشانه این است که مردم به پلیس اعتماد دارند و پلیس را دوست خود می‌دانند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ از معضل موتورسواران به عنوان یکی از دغدغه‌های پلیس سخن گفت و خاطر نشان کرد: بیشترین کشته‌‌های ما مربوط به موتورسواران است و بحث موتور سواران و عدم رعایت قوانین از سوی آنان از جمله دغدغه‌های پلیس در این زمینه است.

انتهای پیام/
برچسب ها: توصیف ، تلاش ، جرم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.