سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران ،‌

کسب جایزه بین المللی پایانی بر حاشیه سازی ها پیرامون دریاچه چیتگر است

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با ابراز خرسندی از انتخاب پروژه دریاچه شهدای خلیج فارس(چیتگر) از سوی هیات داوران مترو پلیس به عنوان یکی از بیست پروژه برتر کلان شهرهای جهان در سال2014 گفت: دریافت این پروژه گواهی بر عملکرد قوی در حوزه فنی و مهندسی ایرانی بوده و پایانی بر حاشیه سازی ها برای این دریاچه است.

 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،‌اقبال شاکری  با اشاره به اهدای لوحی از سوی رییس متروپلیس به معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران -به عنوان نماینده مدیریت شهری پایتخت- و تقدیر از عملکرد شهرداری گفت: این اتفاق بزرگی برای سازندگان، مجریان و متولیان جامعه مهندسی کشور است که توانمندی های طراحی و ساخت پروژه در کشور در سطح بین المللی مورد تقدیر قرار می گیرد.

این عضو شورای شهر تهران افزود: هر پروژه بزرگی فارغ از اینکه متعلق به شهرداری تهران باشد یا خیر اگر در سطح کلان باشد با حواشی مواجه است اما نباید اجازه داده شود پروژهای عمرانی در جایی به غیر از محافل علمی و فنی کشور بررسی شود. چرا که تنها قضاوت قابل تامل در حوزه مسائل عمرانی و پروژه ها نگرش اساتید، پژوهشگران و مشاوران است. بهتر است ارزیابی پروژه های شهرداری را به حیطه دانشگاهی سپرد تا فضا برای اظهار نظرهای غیر کارشناسی و حاشیه سازی از بین برود.

شاکری با اشاره به معرفی پروژه های تونل نیایش و بزرگراه طبقاتی شهیدصدر در (پی. ای .ام) انجمن بین المللی مدیریت پروژه از سوی معاونت عمرانی شهرداری تهران گفت: کسب جوایز بین المللی برای این دو پروژه نشان داد که پروژه های عمرانی شهرداری تهران در جایگاه رقابت با نمونه های دیگر در کلان شهرهای جهان است و ما امیدواریم در آینده شاهد آن باشیم که در معاونت برنامه ریزی شهرداری حضور پروژه ها در رقابت های بین المللی به صورت جدی دنبال شود.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه هیچ پروژه عمرانی در کشور وجود ندارد که صد در صد درست و بدون مشکل باشد، در این باره اظهارکرد: اگر در یک پروژه 80 درصد موفقیت حاصل شود یعنی این پروژه به درستی اجرا شده است چراکه همیشه در زمان اجرای یک پروژه برخی مسائل بوجود می آید که مهم است مجریان برای حل آن مشکل، راه حلی ارائه دهند. از این رو نباید از ارائه پروژه های عمرانی در رقابت های بین المللی نگرانی داشت، بلکه این ارائه به معنای درس گرفتن درباره یک پروژه نیز است.



انتهای پیام /
برچسب ها: عمران ، چیتگر ، شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.