سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

النجیفی: از دولت العبادی در کشور حمایت می‌کنیم

"اسامه النجیفی"، معاون رئیس جمهوری عراق و رئیس سابق پارلمان این کشور اعلام کرد از دولت حیدر العبادی در کشور حمایت می‌کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری المسله، معاون رئیس جمهوری عراق و رئیس سابق پارلمان این کشور اعلام کرد از دولت حیدر العبادی در کشور حمایت می‌کند.

"اسامه النجیفی" در دیدار با مجمع فقهی علمای اهل سنت در عراق که مرجع شرعی اهل سنت این کشور به شمار می‌آید ضمن بیان این مطلب، مرحله آینده را افزایش سطح همکاری‌ها در کشور بر اساس اصل هماهنگی میان همکاری‌ها و چالش‌های موجود ارزیابی کرد و افزود: باید همه گروهها در کشور مثل اعضای یک تیم ورزشی عمل کنند.

در بیانیه‌ای که دفتر اسامه نجیفی صادر کرد، آمده است: در دیدار نجیفی با اعضای مجمع فقهی اهل سنت، درباره مسائل مختلف سیاسی و امنیتی کشور گفتگو شده است. نجیفی در این دیدار با بیان اینکه به دولت حیدر العبادی اعتماد دارم، از همکاری با نخست وزیر و تلاش برای اجرایی کردن تعهدات به دولت خبر داد و بر ضرورت همکاری و همدلی در مقابله با گروههای تروریستی در کشور تاکید کرد.

این بیانیه به نقل از نجیفی افزود: خطر موجود در کشور برای یک فرد یا یک گروه نیست. خطر همه کشور و همه مردم را هدف قرار داده است و در چنین شرایطی کسی نباید از وظایف ملی خود شانه خالی کند.







انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.