سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضیایی پرور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

آشتی سازمان میراث فرهنگی با رسانه‌ها

رئیس مرکز روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی عنوان کرد: یکی از برنامه‌های اصلی روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی آشتی با رسانه ها است.

حمید ضیایی پرور رئیس مرکز روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،اظهارداشت:برنامه‌هایی در 18 بند در نظرگرفته ام که توسعه فعالیت های روابط عمومی الکترونیک، از جمله ساماندهی پورتال سازمان و تولید اپیکیشن های مبتنی بر موبایل جزء این برنامه ها هستند.

وی در ادامه افزود: یکی از برنامه‌های در نظر گرفته شده تقویت سامانه پیامکی سازمان است وهمچنین ارتباط نزدیک و موثری با رسانه ها ایجاد می شود.

رئیس مرکز روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری تصریح کرد: من از اهل رسانه هستم و تلاش میکنم با تدابیری، سیاست آشتی با رسانه ها را در پیش بگیرم، همچنین باید فرآیند اطلاع رسانی عمومی سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری تقویت شود .

ضیایی پرور عنوان کرد: و به نوعی زمینه مناسب نشر اطلاعات مربوط به سه حوزه اصلی (میراث فرهنگی،صنایع دستی،گردشگری) سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری را برای وسایل ارتباط جمعی (خبرگزاری،روزنامه،صداو سیما) فراهم کنم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.