سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار احمدی مقدم:

استان قم باید از نظر امنیت،نظم و قانون پیشتاز و نمونه باشد

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم و در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: استان قم باید از نظر امنیت،نظم و قانون پیشتاز و نمونه باشد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار دکتر" اسماعیل احمدی مقدم" هدف از سفر به استان قم را در راستای سرکشی به استان ها برای ارزیابی عملکرد فرماندهی انتظامی استان ها دانست و اظهار داشت: ارزیابی عملکرد استان قم در انجام وظایف و ماموریت ها ،خوشبختانه نمره بسیار خوبی دریافت کرده و بازرسان نیروی انتظامی ازیک ماه پیش حوزه های مختلف استان را مورد ارزیابی قرار دادند .  
 
وی افزود: بخش های پژوهشی و اجتماعی ناجا حوزه رضایت مردم و سنجش سلامت سازمانی از نگاه جامعه را مورد ارزیابی قرار می دهند که در ابعاد مختلف حاکی از پیشرفت فرماندهی انتظامی استان قم در انجام وظایفش است.  
 
سردار احمدی مقدم عنوان داشت: طبیعتا" تلاش می کنیم که کمبودها و نواقص هم مورد ارزیابی قرار بگیرد،در قالب زمان بندی تعهدمی کنیم که این کمبودها را تامین کنیم، البته قم جمعیت روزافزون ،مسافران و گردشگران خارجی رو به افزایشی دارد، ،تعداد طلاب و دانشجویان در استان قم رو به افزایش است،به طور کلی استان قم یک روند رشد سریعی را دارد طی می کند، بنابر این نیازهای امنیتی و انتظامی آن نیز رو به افزایش است.  
 
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: در چند سال گذشته امکانات قم بسیار ضعیف بود، ما همواره استان قم را از حیث تاسیسات، ساختمان، تجهیزات و نیروی انسانی مورد توجه قرار داده ایم و تلاشمان این است که این امکانات را متناسب با نیازها و توان خودمان افزایش دهیم.  
 
وی خاطر نشان کرد: جایگاه فرماندهی انتظامی استان در مقایسه با سایر استان ها از نظر عملکردی که هفتمین استان است ارزیابی کرده ایم، از 100 نمره 86 را کسب کرده است البته نمره استان ها از100 بین 85 تا87 است،بنابراین استان قم با نمره 86 ،نمره بسیار خوبی گرفته است.  
 
سردار احمدی مقدم ادامه داد: خوشبختانه نظم و حرکت عمومی و جمعی در نیروی انتظامی موجب شده است که سرتاسر کشور از یک انتظام و هماهنگی برخوردار باشند و استان قم عملکرد بسیار خوبی دارد ،خصوصا" این استان عقب ماندگی های خیلی بیشتری از میانگین کشور داشت که امروز بخش وسیعی از آن جبران شده و در تلاش هستیم نه تنها فاصله اش را از میان برداریم بلکه قم باید یک استان پیشتاز و نمونه از نظر امنیت،نظم و قانون باشد.  
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.