سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستيار جان کری به خاورميانه سفر می‌کند

دستیار وزیر امور خارجه در سفر جان کری به خاورمیانه به وی ملحق خواهد شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی وزارت خارجه آمریکا، دستیار  وزیر خارجه آمریکا  به منطقه خاورمیانه سفر می کند. 

"آنه ریچارد"، دستیار وزیر امور خارجه در امور جمعیت، پناهندگان و مهاجرت در سفر "جان کری، وزیر خارجه آمریکا، به وی ملحق خواهد شد. کری قرار است در قاهره، پایتخت مصر به منظور حمایت از اقدامات بشردوستانه و بازسازی غزه به نفع مردم فلسطین با مقامات اتحادیه اروپا، سازمان ملل، اتحادیه عرب و دیگر وزرای خارجه دیدار کند.آمریکا در بیانیه ای که در تابستان صادر شد اعلام کرد که 118 میلیون به بازسازی غزه اختصاص خواهد داد.

به گزارش این پایگاه اینترنتی، در همین حال ریچارد، دستیار وزیر خارجه آْمریکا در قاهره بامقامات مصری در خصوص ارتقای اقدامات حمایتی و کمک به آوارگان و مهاجران در مصر نشست هایی برگزار خواهد کرد. 

ریچارد در تاریخ 15 و 16 اکتبردر شارجه ، یکی از شهرهای امارات متحده عربی در اولین کنفرانس منطقه ای اختصاصی برای حمایت از کودکان و نوجوانان با عنوان"سرمایه گذاری برای آینده، حمایت از کودکان آواره در خاورمیانه و شمال آفریقا"شرکت خواهد کرد.

 میزبانی این کنفرانس را کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان و همچنین دکتر سلطان به محمد القسیمی از اعضای شورای عالی و حکام شارجه بر عهده دارد.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.