سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسـوج؛

عابر پیاده در 20 کیلومتری شهر جان باخت/ آتش گرفتن خودرو در پمپ بنزین/ پلمپ درب برخی از سالن های ورزشی

مسوول پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر گچساران گفت: یک عابر پیاده بر اثر تصادف با خودرو رانا در 20 کیلومتری شهر دوگنبدان جان باخت.

مصطفی رحیمی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: این حادثه در 20 کیلومتری شهر دوگنبدان درجاده گچساران به بهبهان رخ داد، یک جوان 25 ساله به نام حسن حاتمی بر اثر برخورد با خودرو و شدت جراحات وارده در دم جان باخت.
برخی از شاهدان علت این تصادف را بی توجهی راننده به جلو اعلام کردند.
خودرو پژو پارس در پمپ بنزین شهر دوگنبدان پدچار آتش سوزی شد
مسوول ایستگاه شماره 2 آتش نشانی شهر دوگنبدان گفت: در این حادثه که ساعاتی قبل در محل پمپ بنزین روبه روی اداره فنی و حرفه ای واقع در جاده آبشیرین شهر دوگنبدان رخ داد، خودرو پژو پارس سفید رنگ به علت نامعلومی در هنگام سوختگیری دچار آتش سوزی شد.
کامبیز افشین پور افزود:در این آتش سوزی 20 درصد از خودرو پژو پارس آسیب دید و به دلیل رسیدن به موقع امدادگران خوشبختانه از یک فاجعه پیشگیری شد.
وی اظهار کرد: علت این آتش سوزی از سوی کارشناسان در دست پیگیری است.
پلمپ درب برخی از سالن های ورزشی در یاسوج
اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در اقدامی غیره منتظره و بدون هیچ گونه اطلاع و هماهنگی قبلی با هیات های ورزشی درب چند سالن ورزشی در مجموعه ورزشی تختی یاسوج را با قفل و زنجیر پلمپ کرد.
برخی از ورزشکاران در رشته های مختلف ورزشی از جمله ووشو، کنگ فو، کیک بوکسینگ و شنا که با این اقدام عجیب و غیرمنتظره مسوولان ورزشی استان و شهرستان بویراحمد مواجه شده بودند خواهان حل سریع این مشکل شدند.


انتهای پيام/ش
برچسب ها: مرگ ، آتش ، سالن ، یاسوج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.