سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضا لک:

با عدم تمرکز، به راحتی سه امتیاز بازی را از دست دادیم

رضا لک سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران نبود تمرکز کافی و بی دقتی را دلیل کسب تساوی مقابل حفاری قلمداد می کند.

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران پس از تساوی خانگی مقابل حفاری اهواز به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی با حفاری بازی پایاپایی بود که دو تیم با شناخت از همدیگر راه نفوذ حریف را بسته بودند و بازی پایاپای بود و کمتر خطری روی دروازه ها ایجاد می شد. ما هم با شناخت خوب از حفاری با این تیم روبرو شدیم و به جز سه چهار دقیقه ابتدای بازی با پرس خوب روی حریف آنها را محدود کردیم تا نهایتا در آغاز نیمه دوم به گل اول رسیدیم.
 
وی افزود: در ادامه با توجه به اینکه تیم حفاری فضای زیادی برای گردش توپ نیاز داشت ما این فضا را به آنها دادیم تا هم زمان بازی را به سود خود سپری کنیم و هم از موقعیت هایی که برنامه داشتیم استفاده کنیم و اتفاقا در این لحظات دو موقعیت تک به تک خوب را به راحتی از دست دادیم که البته عملکرد خوب علیرضا صمیمی هم در این موقعیت ها تاثیرگذار بود.

 هر دوتیم در نیمه دوم پنج خطا شده بودند و اگر تمرکز کافی در این دقایق داشتیم می توانستیم به گل های بعدی برسیم اما نهایتا در لحظات پایانی هم روی یک اشتباه فردی و به دلیل نبود تمرکز کافی یک گل خوردیم و در روزی که شایسته برد بودیم به راحتی به یک امتیاز قناعت کردیم.
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، لک ، میثاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.