سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند قاچاق آرد یارانه‌ای در شرق استان تهران/ 8 اتباع بیگانه دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی ویژه شرق استان تهران از انهدام باند قاچاق آرد یارانه‌ای و کشف بیش از ۲۰ تن آرد قاچاق به ارزش ۲۵۵ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ محمد کمانکش رئیس پلیس آگاهی ویژه شرق استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با توجه به فعال سازی تیم ویژه‌ای از عوامل اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز در جهت شناسایی انبار و فعالیت عمده فروشان قاچاق آرد سهمیه‌ای، حرکت خودرو‌های حامل آرد قاچاق شناسایی و در مسیر حرکت آن‌ها نیروهای پلیس به صورت نامحسوس اقدام به کنترل مجرمان و قاچاقچیان آرد کردند.

وی افزود: پس از شناسایی محل دپوی آرد قاچاق و خودروهای سنگین حمل کننده آرد و اطمینان از جابجایی آرد توسط قاچاقچیان، ضمن محاصره محل مورد نظر، ۲۵۰ کیسه آرد ۴۰ کیلویی از یک دستگاه خودرو کشف و دو نفر از متهمان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در نتیجه مأموران در بازرسی از این انبار ۲۶۰ کیسه ۴۰ کیلویی آرد دولتی، ۶۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و سوخته تریاک و ۳ دستگاه خودرو از نوع وانت و سواری که در امر قاچاق آرد دخیل بودند، کشف شد.

سرهنگ کمانکش با اشاره به دستگیری ۸ کارگر از اتباع بیگانه خاطر نشان کرد: در این ارتباط پرونده جهت رسیدگی و اعمال قانون به دادسرای عمومی و انقلاب ورامین ارسال و همچنین پرونده قاچاق آرد به همراه متهمان به شعبه سوم اداره تعزیرات ورامین ارسال شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۲۰:۴۸ ۲۱ مهر ۱۳۹۳
اتباع بیگانه !!!! کجایی بودند ؟ ایتالیایی ، آلمانی ، سوئدی ، کانادایی ؟؟؟ راست و حسینی بگید افغانی بودن