سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تازه‌های نشر؛

"برگزیده 4 دهه شعر کرج" منتشر می‌شود

بسته ادبی برگزیده 4 دهه شعر کرج به همت "حمید چشم‌آور" به بازار کتاب می‌آید.

حمید چشم آور، محقق و شاعر در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به اتمام مراحل ویراستاری کتاب "برگزیده 4 دهه شعر کرج" افزود: این کتاب، بسته‌ای فرهنگی شامل 3 اثر با عناوین "کلاژ"، "پاساژ" و"ایماژ" است. 

وی گفت: کتاب "کلاژ" به بررسی کلاسیک، "پاساژ" به گردآوری شعر آزاد و "ایماژ" به جمع آوری شعر محاوره و ترانه پرداخته است. 

این شاعر ادامه داد: بسته فرهنگی "برگزیده 4 دهه شعر کرج" کاری تحقیقی بوده که با مدنظر قرار دادن موفقیت‌های استان البرز در کسب عنوان شهر پیشتاز در راه اندازی جریان‌های ادبی در شعر، صداهای متفاوت را با رویکردهای متفاوت در دسترس علاقمندان به شعر قرار می‌دهد. 

چشم آور اظهار داشت: ردپای شاعرانی چون "علی باباچاهی"، "هوشنگ چالنگی"، "علیرضا آذر"، "شهرام شیدایی"، "محمد سعید میرزایی" و"علی حیدری پویا" در میان اشعار آمده در بسته فرهنگی "برگزیده 4 دهه شعر کرج" دیده می‌شود. 

وی گفت: بسته فرهنگی "برگزیده 4 دهه شعر کرج" که انتشارات "نصیراله" عهده‌دار چاپ و نشر آن شده، در کل از لحاظ کیفی مجموعه‌ای متفاوت با ژانرهای متفاوت است. 

چشم آور همچنین درخصوص انتشار سومین چاپ از کتاب "باچند شاخه گل به سرخاک هیچ کس" تصریح کرد: این کتاب در سال 1392 توسط انتشارات "شانی" به چاپ دوم رسید و هم اکنون انتشارات "نصیرا" عهده‌دار ارائه چاپ سوم این کتاب شده است. 

گفتنی است که بسته فرهنگی "برگزیده 4 دهه شعر کرج" پس از انتشار با حضور "هوشنگ چالنگی"، "احمدرضا احمدی" و "علی باباچاهی" در سالن همایش‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز رونمایی می‌شود. 


انتهای پیام/ اس
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.