سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به زودی درمحدوده منطقه 15 انجام می شود؛

بهره برداری از 4 بوستان در حاشیه بزرگراه امام علی (ع)

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 15 از بهره برداری 4 بوستان در حاشیه بزرگراه امام علی (ع) در محدوده این منطقه در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 15، مهندس رحمان پارسا ضمن اعلام مطلب فوق افزود: در این راستا بوستان شهدای غزه، شهید آوینی و دو بوستان در تقاطع بعثت- هاشم آباد و تقاطع منصور- امام علی (ع) به مجموع مساحت 30 هزار متر مربع در حال احداث است که به زودی تکمیل و به بهره برداری می رسد.

به گفته وی تاکنون عملیات جدول کشی و پی ورس شبکه معابر ، اجرای شبکه آبرسانی مکانیزه، نصب ست بازی کودکان، ست ورزشی بدنسازی و شش آلاچیق،کاشت درخت و درختچه و نصب23 پایه چراغ وینچی در بوستان شهدای غزه انجام شده و نصب سرویس بهداشتی LSF با 8 چشمه و طراحی و نصب آبنما، نصب مبلمان، نیمکت و سطل زباله نیز در حال اجراست.

مهندس پارسا یادآور شد: در بوستان شهید آوینی نیز عملیات محوطه سازی، جدول کشی، آبرسانی، شبکه روشنایی، نصب 15 پایه چراغ، نصب ست ورزشی اجرا شده و عملیات کاشت، نصب مبلمان و بدنسازی و احداث سرویس بهداشتی در حال اجراست.

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه افزود: : در بوستان های واقع در تقاطع بعثت- هاشم آباد و تقاطع منصور- امام علی (ع) نیزعملیات محوطه سازی وجدول کشی به اتمام رسیده و کاشت فضای سبز ، شبکه روشنایی و احداث سرویس بهداشتی در حال اجر است.

مهندس پارسا با اشاره به بحران کم آبی یادآور شد: سعی ما بر این بوده که در طراحی فضای سبز بیشتر از کاشت درخت و درختچه های مقاوم به کم آبی بهره گرفته و از کاشت چمن و گلکاری که نیاز به آبیاری زیاد دارند، کمتر استفاده شود.

انتهای‌پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.