سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش توانمندی تعاونی‌ها با کسب برنامه‌های قابل اعتماد

معاون امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: تعاونی‌ها باید فرهنگ و توانمندی رقابت با بخش خصوصی به منظور دستیابی به برندهای قابل اعتماد را بدست آورند.

سید حمید کلانتری معاون امور تعاون در دست تعاون کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: توسعه بازار و برند از عوامل موثر در رونق فضای کسب و کار کشور است و تعاونی‌ها می‌توانند از طریق ایجاد فرهنگ رقابت و ارتقاء توانمندی قدرت رقابت با بخش خصوصی را بدست آوردند، توسعه بازار و برند از عوامل موثر در رونق فضای کسب و کار کشور است و تعاونی‌ها می‌توانند از طریق ایجاد فرهنگ رقابت و ارتقاء توانمندی قدرت رقابت با بخش خصوصی را بدست آوردند. 

وی افزود: در صورت تحقق این امر تعاونی‌ها کالای خود را با برندهای قابل اعتماد داخلی و خارجی ارایه می‌کنند و درآمد بیشتری نیز خواهند داشت. 

معاون امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: وزارتخانه‌های مختلف نیز در رابطه با تعاون و همسو با قانون و سند توسعه تعاون مسئولیت‌هایی را برعهده دارند که باید به خوبی انجام دهند چرا که موفقیت بخش تعاون در کشور نیازمند همکاری تمامی مدیران سازمان‌ها است. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.