سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آشنایی با زندگی جانباز قطع نخاع، بهمن محمدزاده در «از آسمان»

برنامه «از آسمان» جمعه 18 مهر به زندگی گرم و شاد جانباز قطع نخاع از گردن، بهمن محمدزاده می پردازد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو، امیر خورشیدی فرد با اعلام این خبر گفت: جانباز بهمن محمدزاده در عنفوان جوانی به منظور علاقه به حرفه خلبانی وارد نیروی هوایی شد و مراحل گزینش را پشت سر گذراند و در زمره معدود افرادی بود كه وارد پادگان آموزشی شد اما به دلیل آنكه مصادف با زمان جنگ شده بود، خلبانی را رها كرده و به عنوان یك نیروی بسیجی در پایگاه مالك اشتر ثبت نام می كند.

 تهیه كننده این برنامه خاطرنشان كرد: این بسیجی دلاور در یكی از عملیاتهای هشت سال دفاع مقدس، مجروح شده و از ناحیه گردن قطع نخاع می شود. وی مدتی در آسایشگاه ثارالله مشغول به كار بود  که پس از ازدواج نیز به عنوان عضو هیأت مدیره آن آسایشگاه و برای رفع مشكلات جانبازان آن آسایشگاه پیش قدم است.

خورشیدی فرد تصریح كرد: در این برنامه با یكی از همرزمان ایشان پیرامون خاطرات هشت سال دفاع مقدس و چگونگی جانباز شدن ایشان مطالبی را عنوان كنند. همچنین در بخش دیگری از برنامه با همسر این جانباز سرفراز گفت و گو می کنیم تا از خاطرات زندگی مشتركشان مطالبی را برای مخاطبان بیان نمایند.
 
از عواملی كه با این برنامه همكاری داشته اند می توان به سعید سلیمانی (تدوین)، جعفر اکبری و بابک مهدیزاده (تصویربرداران)، مرتضی اعطاسی (دستیار تصویر)، نادر گوهرسودی (گوینده)، عباس خورشیدی فرد (روابط عمومی) و حمید بناء (نویسنده) اشاره كرد.

گفتنی است؛ برنامه «از آسمان» كاری از گروه اجتماعی شبكه دو سیماست كه جمعه 18 مهر ساعت 20:20 به روی آنتن شبكه دو می رود.
 

انتهای پیام/
برچسب ها: زندگی ، آسمان ، برنامه ، شبکه ، دو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.