سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از پنج سرویس جدید در 100 خدمت پستی

به مناسبت فرا رسیدن 17مهر ماه روز جهانی پست تا پروژه عمرانی افتتاح و در پنج سرویس جدید در 100 خدمت پستی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی رونمایی شد.

 به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، همزمان با فرارسیدن 17مهر ماه روز جهانی پست مراسم رونمایی از پنج سرویس جدید در صد خدمت پستی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس کمیسیون صنایع مجلس و عضو هیئت رئیسه سخنگوی مجلس و همچنین مدیر عامل شرکت پست برگزار شد.
 
در این مراسم حسین مهری مدیر عامل شرکت پست گفت: لازم است بگویم اولین بار است که مراسم 17مهر ماه با حضور کلیه فعالان بخش پست برگزار می‌شود و تلاش کرده‌ایم تمامی ذی نفعان و فعالان بخش پست از بخش دولتی و غیر دولتی دراین مراسم حضور داشته باشند.
 
وی با اشاره به این که پست از بزرگترین نهادهای احتمالی آغاز زندگی شهرنشینی، نقش مهمی در پیام رسانی نیاز اجتماعی داشته افزود: این نهاد دیرینه با مجهزشدن به پیشرفته شدن امکانات، برخورداری از فناوری‌های نوین و بهره گیری از دانش روز ایفاگر نقش بزرگتری در زندگی اجتماعی انسان‌ها شده است و بی تردید صنعت پست با کاهش فاصله‌ها و استفاده بهینه از زمان در توسعه اقتصادی اجتماعی و فرهنگی کشور به عنوان عامل زیربنایی پیشتاز خدمات عمومی است و همچنین استعداد و توانانی بالقوه زیادی دارد که می‌توان با بهره گیری از دانش روز آن‌ها را به فرصت‌های بالفعل تبدیل کرد.
 
مهری در ادامه عنوان کرد: پست با راه اندازی سرویس‌های نوین و تغییر رویکرد از سنتی به مدرن می‌تواند تأثیر شگرفی در معادلات اقتصادی و نزدیک شدن خریدار به عرضه کننده کالا داشته و تبادل پولی را سرعت بخشد.
 
مدیر عامل شرکت پست افزود:‌ با همکاری شرکت پست بانک ایران و انعقاد تفاهم نامه‌ای جامع و کاربردی ارائه خدمات مالی در دفاتر پستی 10استان در امسال در هفته دولت آغاز و توسعه این خدمات را در کلیه دفاتر تا پایان سال 94 هدف قرار داده است که امروز این خدمات را در دفاتر پستی 11استان دیگر آغاز خواهیم کرد.
 
گفتنی است خدمات پستی با ارزش افزوده از طریق تلفن همراه، شبکه متمرکز تبلیغات تلویزیونی در دفاتر پستی، باجه ارائه خدمات بیمه، توسعه سرویس اجتماعی از 10استان به یک استان و منطقه پستی با 53خدمت و همچنین توسعه خدمات سرویس پست نت از 23خدمت به 40خدمت و همچنین افتتاح پروژه‌های عمرانی در استان‌های آذربایجان شرقی،گلستان، کرمان، شهرستان بم و در شهرستان بروآک، از جمله سرویس‌هایی است که امروز به مناسبت روز جهانی پست افتتاح شد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: پست ، عمران ، رونمایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.