سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاهی به بازار داغ کنسرت‌های پاییزه:

جشن ستاره‌های موسیقی در دل خزان

فصل پاییز ستاره‌های موسیقی قبل از ماه‌های محرم و صفر بازار داغ کنسرت‌های جدید خود را برپا کردند.

به گزارش خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران، مدت زیادی تا ماه‌های محرم و صفر باقی نمانده است و کنسرت‌های خوانندگان مختلف همچنان با استقبال مردم برگزار می شود.

 "آخرین سلطان" با صدای فرزاد فرزین

فرزاد فرزین خواننده‌ای که در جشن موسیقی مانند تندیس بهترین آلبوم سال 92 را به خاطر آلبوم "شخصی" و بهترین ترانه در بخش مردمی را به خاطر "ماه عسل" دریافت کرد، تیتراژ سریال "آخرین سلطان" ساخته‌ی حسین سهیلی‌زاده را نیز اجرا کرده است.
فرزین امروز در دو سانس 18.30 و 21.30 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه می‌رود.

 برنامه‌های ویژه گروه سون در کنسرت پاییز

گروه سون علاوه بر آماده‌سازی آلبوم جدید خود این روزها در تکاپوی برگزاری کنسرت تمدیدی خود در 18 مهر ماه در دو سانس 18.30 و 21.30 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران هستند.
از برنامه‌های ویژه گروه سون می‌توان به نحوه‌ی ورودشان با آسانسور به روی صحنه و طراحی زیبای لباس اعضای گروه با لوگوی گروه سون اشاره کرد.

 "بی‌تابی" حمید عسگری در 19 مهر ماه

حمید عسگری این روزها آهنگ "بی‌تابی"را که یکی از قطعات آلبوم جدیدش است را در فضای مجازی منتشر کرده است.

وی در 19 مهر ماه روی صحنه خواهد رفت و این قطعه را در کنار قطعات خوشبختی، مرداد، آهنگی که دوس داشتی، تقاص، قسمت، ستاره و ... برای مخاطبانش اجرا خواهد کرد. این کنسرت نیز مانند دیگر کنسرت‌های برگزار شده در دو سانس 18:30 و 21:30 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران خواهد بود.

گفتنی است: آلبوم جدید حمید عسگری شامل 10 قطعه، اوایل آذر ماه نیز وارد بازار خواهد شد.
همچنین در این آلبوم با پوریا حیدری، کوشان حداد، شهاب اکبری و میلاد هاشمی (تنظیم‌‌کننده)، علی ایلیا، امیر بذرافشان،‌ کاظم موسوی و علی عباسی به عنوان شاعر همکاری می‌کند.

غافلگیری زانیار خسروی در سالن میلاد

زانیار خسروی که مدت زیادی از انتشار آهنگ "چشمای رویایی" وی نمی‌گذرد جدیدترین اثر خود را با نام "هی تو" را نیز منتشرکرد. وی در 21 مهر ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران در دو سانس 18:15 و 21:45 روی صحنه خواهد رفت.

"روزهای سخت" مرتضی پاشایی در نمایشگاه بین‌المللی تهران
 
مرتضی پاشایی خواننده‌ی پرطرفداری که با توجه به بیماری‌اش این روزها به شدت درگیر برگزاری کنسرت در شهرهای مختلف است، قطعه‌ی "روزهای سخت" را نیز برای مخاطبانش منتشر کرد. وی در 22 و 23 مهر ماه نیز در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران در دو سانس 18و 24 با مخاطبانش دیدار خواهد کرد.

رونمایی مازیار فلاحی از "ماه هفتم"

مازیار فلاحی آخرین آلبوم خود با نام "ماه هفتم" را در 23 مهر توسط شرکت آوای فروهر وارد بازار می‌کند. پس از آن نیز در 25 مهر ماه این آلبوم را برای مخاطبانش در دو سانس 18:15 و 21:45 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به صورت زنده اجرا خواهد کرد.

محمد علیزاده با "زخم" می‌آید

"زخم" قطعه‌ی جدید محمد علیزاده به عنوان تیتراژ سریال "زخم" ساخته‌ی مسعود آب‌پرور هر شب از شبکه سوم سیما پخش می‌شود. این خواننده در 27 و 29 مهر ماه در دو سانس 18 و 21:30 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه می‌رود.

"زندگی" احسان حق‌شناس در سالن میلاد

احسان حق‌شناس فعالیت هنری خود را از سال 81 با سریال "فقط به خاطر تو" و خوانندگی حرفه ای را از سال 84 آغاز کرد. آهنگ "زندگی" آخرین اثر وی با ترانه‌ای از امیر یگانه بعد از قطعه‌ی "بی‌خوابی" منتشر شد.

حق‌شناس در 30 مهر ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به صورت تک سانس ساعت 21:.30 کنسرت برگزار خواهد کرد.

برای تهیه بلیت به سایت www.iranconcert.com مراجعه نمایید.

انتهای پیام/
برچسب ها: فصل ، پاییز ، محرم ، کنسرت ، خوانندگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.