سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهرعلیزاده‌: با همه کمبود‌ها بهترین نتایج را در اینچئون گرفتیم

رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی در خصوص عملکرد کاروان ورزشی کشورمان به اینچئون‌ می‌گوید: ورزشکاران ایرانی در بازی‌های آسیایی اینچئون با وجود همه کمبود‌های ورزشی عملکرد موفقی داشتند.

محسن مهرعلیزاده رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: عملکرد کاروان ورزشی کشورمان در مسابقات اینچئون‌ کره جنوبی رضایت بخش بوده است. ورزشکاران کشورمان با غیرت و تعصب ایرانی مقابل حریفان روبه رو شدند و همه تلاششان را برای کسب موفقیت به کار بردند.
 
وی ادامه داد: کاروان اعزامی کشورمان برای حضور بانوان ورزشکار در برخی از رشته‌ها با محرومیت مواجه بوده است در حالی که سایر کشورهای شرکت کننده همچون چنین مدال‌های بسیاری را در بخش بانوان کسب کرده است با محدودیت‌هایی که در اینچئون‌ با آن مواجه بودیم عملکرد ورزشکاران بسیار مثبت بوده و مدال‌های رنگارنگی را کسب کردیم.
 
مهرعلیزاده تصریح کرد: همه‌ ورزشکاران در اینچئون‌ برای کسب مدال تلاش کردند البته می‌توانستیم تعداد مدال‌های کاروان کشورمان را افزایش دهیم هیچ گونه ناهماهنگی و کم کاری از سوی ورزشکاران مصاف با حریفان وجود نداشت.
 
وی افزود: تیم‌های بسکتبال و والیبال کشورمان عملکرد مناسبی داشتند همه‌ تیم‌های دنیا برای پیشرفت و ارتقا سطح فنی ورزشکارانشان‌ برنامه‌ریزی می‌کنند تا در میادین معتبر موفقیت کسب کنند. مسئولان ورزشی قزاقستان برای موفقیت کاروان ورزشی این کشور در اینچئون با برنامه‌ عمل کردند کسب مدال‌های رنگارنگ از سوی ورزشکاران این کشور بیانگر همین مسئله است.
 
مهرعلیزاده افزود: ورزشکاران کشورمان در اینچئون پیش از امکانات که در اختیار داشتند درخشیدند قابلیت و توانایی‌هایشان را به نمایش گذاشتند البته ناداوری‌هایی هم در برخی از رشته‌ها ورزشکاران را از کسب مدال محروم کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بهترین ، کمبود ، تیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.