حسین مهری مدیر عامل شرکت پست در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: با توجه به نگرانی مشتریان در خصوص توزیع به موقع مرسولات و به منظور جلب اعتماد آنان مقرر شد تا سرویس جدید و جریمه ی تاخیر در نظر گرفته شود.
وی با اشاره به اینکه جریمه و خسارت تاکنون شامل مرسولات مفقود شده و خسارت دیده می شد، افزود: چنانچه مرسوله و نامه ای در مدت زمان تعیین شده از مبدا به مقصد با تاخیر همراه شود، جریمه تاخیر توزیع به شهروندان پرداخته میشود.
مهری در خصوص احتمال مفقود شدن ارسال مرسوله مشتری اظهار کرد: نمی توان گفت که احتمال خطا صفر است بلکه میل به صفر پیدا کرده و تلاش داریم با توجه به افزایش حجم کار، دقت و سرعت را بالا برده و کیفیت و خدمات را بهتر کنیم.
وی خاطر نشان کرد: در نیمه دوم امسال سرویسهای جدید پست افزایش یافته که میتواند نقش موثری در خدمت رسانی به مشتریان داشته و تعداد مراجعه کنندگان افزایش یابد.
انتهای پیام/