سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلاکت شمار زیادی از تروریست‌ها در استان‌های مختلف سوریه

شمار زیاد دیگری از افراد مسلح تروریست از جمله تعدادی غیر سوری در حملات ارتش سوریه در ریف دمشق ، حلب ، حمص ، حماه ، ادلب و لاذقیه به هلاکت رسیدند یا زخمی شدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران پایگاه اینترنتی خبری سوریه الان اعلام کرد؛‌شماری از تروریستهایی که در غوطه شرقی و قلمون و برخی دیگر از مناطق ریف دمشق به هلاکت رسیدند از ملیتهای غیر سوری از جمله کویتی و اردنی بودند و اسلحه و مهمات آنان نیز منهدم شد.

یک منبع نظامی گفت سلطان "ناصر مسلمی" از اتباع کویت و "جهاد رملی" از اتباع اردن در جنوب مسجد طیبه در محله جوبر در ریف دمشق به هلاکت رسیدند. سه تروریست تک تیرانداز نیز در شرق میدان میسلون در محله جوبر کشته شدند. 

دهها تروریست دیگر در محله های حرستا ، عربین ، عین ترما ، سقبا ، حزه ، زمانیه و بحاریه ، کوههای قلمون ، زبدانی ، شهر داریا ، عرسال در قلمون در ریف دمشق در حملات ارتش و نیروهای مسلح سوریه کشته یا زخمی شدند.

در حومه حمص نیز شماری از تروریستها در حملات ارتش در حوله ،رستن ، الوعر ، ام شرشوح ، میدان نفتی شاعر ، منوخ و شنداخیه تار و مار شدند.

نیروهای ارتش به چندین محل تجمع تروریستها در یازده منطقه در حومه حلب و شش منطقه در داخل حلب یورش بردند و شماری از افراد مسلح تروریست در این حملات کشته یا زخمی شدند و تعدادی از خودروهای مجهز به تیربارهای سنگین آنان منهدم شد. 

در حومه درعا نیز یگانهایی از ارتش سوریه تعدادی از تروریستها را در هفت منطقه تارومار کردند. ارتش سوریه به مخفیگاههای تروریستها در نه منطقه در حومه ادلب حمله کرد که شماری از افراد مسلح تروریست به هلاکت رسیدند یا زخمی شدند.

در حومه حماه نیز نیروهای ارتش یک انبار موشکهای گراد را در سلمی منهدم کردند و دهها تروریست در نه منطقه در حومه حماه در حملات ارتش کشته یا زخمی شدند. 

چندین مخفیگاه تروریستها در مرج خوخه و شمال المارونیات در حومه شمالی لاذقیه هدف حمله نیروهای ارتش سوریه قرار گرفت و منهدم شد.




انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.