سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت‌های تیراندازی قهرمانی دانشجویان جهان-امارات؛

تیم تفنگ 10 متر بانوان در جایگاه چهارم ایستاد

تیم تفنگ 10 متر بانوان در اولین روز از رقابت‌های تیراندازی قهرمانی دانشجویان جهان در رده چهارم دانشجویان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابت ورزشکاران تیرانداز ایرانی در پنجمین دوره مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان در رشته تفنگ 10 متر بانوان آغاز شد که طی آن سولماز نقی‌لو، نسا پارباب و مه لقا جام بزرگ ترکیب تیم کشورمان را در این رشته تشکیل دادند.

براساس این گزارش، پس از برگزاری دور مقدماتی و با توجه به تلاش ورزشکاران شایسته کشورمان در این رقابت‌ها، نقی‌‌لو تنها با اختلاف یک دهم امتیاز با کسب امتیاز 6و411 از رسیدن به فینال بازماند و در رده دهم قرار گرفت، پارباب و جام بزرگ نیز با کسب امتیاز 8و410 و 7و409 به ترتیب در رده‌های چهاردهم و بیستم ایستادند.

در بخش تیمی نیز تیم سه نفره بانوان کشورمان توانست با امتیاز 1و1232 در رده چهارم ایستاد و تیم‌ها آلمان و جمهوری چک و کره جنوبی در رده‌های اول تا سوم تیمی قرار گرفتند.

در رشته تپانچه 50متر آقایان نیز تیم کشورمان با ترکیب سپهر صفاری، مصطفی منتظرالیه و محمدرضا محمودی به مصاف حریفان خود رفت که در نهایت توانست با امتیاز‌های 531،515 و 508 به ترتیب در جایگاه‌های چهاردهم، بیستم و بیست و یک دانشجویان جهان قرار گیرند.

در بخش تیمی نیز تیم کشورمان پس از تیم‌های لهستان، رومانی، مالزی، مغولستان، فرانسه با کسب امتیاز تیمی 1554 در رده ششم ایستاد.
پنجمین دوره مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان از 16لغایت 20 مهر ماه در شهر العین امارات برگزار می‌شود.

انتهای‌پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.