سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر کل حزب دموکراتیک لبنان مطرح کرد؛

چرا ائتلاف آمریکایی ضد داعش با ایران، روسیه و مقاومت لبنان همکاری نمی‌کند؟

دبیر کل حزب دموکراتیک لبنان در مصاحبه‌ای تلویزیونی از شیوه کاری ائتلاف آمریکایی ضد داعش انتقاد کرد و آن را در راستای منافع رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه المنار: "ولید برکات" روز چهارشنبه در مصاحبه‌ای تلویزیونی با اشاره به اینکه اسرائیل در صدد وارد کردن عناصر تکفیری به مناطق مرزی لبنان است، افزود: آوارگان هیچ‌گونه تحرک مشکوکی در منطقه "العرقوب"  ندارند و "شبعا و العرقوب" محلی امن برای تکفیری‌ها نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه در صورت ورود عناصر تکفیری به لبنان با همکاری ارتش و مقاومت با این افراد مقابله خواهیم کرد، اضافه کرد: تکفیری‌ها تنها در صورتی توانایی اشغال مناطق لبنانی را دارند که اسرائیل نوار مرزی درعا و القنیطره تا حاصبیا را به هم برساند.

دبیر کل حزب دموکراتیک لبنان در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: تکفیری‌ها در پی ورود به تمامی نقاط لبنان هستند به دلیل اینکه لبنان بخشی از دولتشان است؛ اسرائیل برای ایجاد نوار مرزی که منطقه "العرقوب" جزئی از آن برای حمایت از امنیت این رژیم به شمار می‌رود، طراحی کرده اما همکاری بین آحاد ملت و ارتش این نقشه را به شکست می کشاند.

"برکات" گفت: عملیاتی که روز گذشته حزب‌الله به اجرا درآورد ابعاد و پیام‌های متعددی داشت که از جمله آن حمله به مناسبات بین داعش، النصره و اسرائیل بود.

وی با اشاره به اینکه ائتلاف آمریکایی با هدف ترسیم مرزهای داعش ایجاد شد، افزود: آنچه که رخ داده به مصلحت اسرائیل است و موساد در پس آن قرار دارد وگرنه چرا اجازه می‌دهند که عناصر النصره به بیمارستان‌های اسرائیل انتقال یابند؟ و چرا ائتلاف مواضع داعش را بمباران نکرده و با ایران، روسیه و مقاومت لبنان همکاری نمی‌کند؟

انتهای پیام//
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.