سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انصارالشریعه مسئولیت حمله شب گذشته به پایگاه‌های نظامی در یمن را برعهده گرفت

گروه تروریستی انصار الشریعه امروز در بیانیه‌ای مسئولیت حمله نیمه شب گذشته به پایگاه‌های نظامی در استان بیضاء یمن را برعهده گرفت.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری یمن پرس، گروه تروریستی انصار الشریعه ، شاخه نظامی القاعده در یمن، امروز در بیانیه‌ای که در توئیتر منتشر ساخته مسئولیت حمله نیمه شب گذشته به پایگاه‌های امنیتی و نظامی در استان بیضاء یمن را برعهده گرفت.

این گروه در این بیانیه اعلام کرده است: مجاهدان انصار الشریعه صبح امروز پس از حملات موفقیت آمیزی که به اهداف نظامی و امنیتی در بیضا به انجام رساندند از این شهر عقب نشینی کردند.

دراین بیانیه همچنین آمده است: این حمله در پی اخبار تأیید شده‌ای که حکایت از برگزاری جلسات مشترک میان گروه انصارالله و سران نظامی و امنیتی به منظور واگذاری پادگان نیروهای ویژه امنیتی با تمامی تجهیزات به انصارالله منتشر شده بود، صورت پذیرفت.

در این بیانیه همچنین آمده است این عملیات که حدود 5 ساعت به طول انجامید سبب خسارت‌های جانی و مالی به نیروهای ارتش یمن شد.

گفتنی است، رسانه‌ها امروز از کشته شدن 10 تن از نیروهای امنیتی در پی حمله القاعده به پایگاه های نظامی در استان بیضاء یمن خبر داده بودند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.