سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جرجانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

جشن روز جهانی کودک در پارک لاله با حضور 600کودک کار

رئیس اداره آسیب های اجتماعی منطقه 6 از برگزاری جشن روز جهانی کودک با حضور 600کودک کار و خیابانی روز پنج شنبه 17مهر ماه در پارک لاله خبر داد.

بتول جرجانی رئیس اداره آسیب های اجتماعی منطقه 6 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این خبر افزود: به مناسبت روز جهانی کودک پنج شنبه 17مهر ماه جشن شاد و مفرح با حضور 600 کودک کار خیابانی و انجمن‌های مردم نهاد حمایت از حقوق کودکان در پارک لاله برگزار می‌شود.

وی ادامه داد:‌برنامه‌های متنوع و شادی از جمله جشن بادبادک‌ها، مسابقه نقاشی، غرفه سفالگری، کاردستی، نقاشی، عروسک سازی، بازی‌های یارانه‌ای و...برای برپایی این جشن تدارک دیده شده است.

جرجانی اظهار کرد: کودکان در این روز به صورت رایگان چکاپ پزشکی می‌شوند از جمله معاینه پزشکی، فشار خون، تست قند خون، سنجش قد و وزن و...از خدماتی است که ارائه می‌شود.

رئیس اداره آسیب های اجتماعی تصریح کرد: در این جشن با برپایی کارگاه توانمند سازی و کارآفرینی از علاقمندان جهت گذراندن دوره‌های آموزشی تعمیر خودرو، برق، کامپیوتر و...ثبت نام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به همین مناسبت نیز در سالن همایش‌های مرکز طبی کودکان با اجرای نمایش و تئاتر این روز را جشن می‌گیرند، منصور ضابطیان تهیه کننده رادیوهفت از مهمانان این برنامه است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.